Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mayıs '15

 
Kategori
Binicilik
 

Bisikletin insana faydası

Bisikletin insana faydası
 

Merhaba, Arkadaşlar İşim gücüm internette olduğu için artık insan sıkılmaya ve karamsarlaşmaya başlıyor, robotik ve monoton yaşam, sürekli işe git gel aynı şeyleri yap bu insanı bir yerden sonra bunalıma sokuyor.
 
3 Yıldır sürekli çalışma sürecinde fitness'e gittim kısa sürdü. severek yaptığım bir spor değildi.
Neyseki Nisan ayının 7'sinde Aklımın ucundan geçmeyen bisiklet sporuna merak sardım.
İnternette araştırma yaparak ve bisiklet doğa gezi videolarına bakarak bisikletin verdiği özgürlük hissi ve doğayı sevdirmesi beni son derece harika bir şekilde değiştirdi.
 
Bisikletimi alarak artık turlara katılıyor, oturduğum semt'de tur yaparak dolaşıyoruz.
Bisiklet gerçekten insanı doğaya sürüklüyor, hep aynı işleri ve stressli iş'deki bunalımımızı çekip alıyor.
Bisikletle Ağaçların arasında, şelalelerin arasında geçmeyi hayal ediyorum insanlara huzur dağıtıyor resmen. :)
 
Kaynak; http://www.gsmkenti.com
Bisikletimi aldım alalı sosyalleşmeye, dış Dünyada ve ülkemizin doğa güzelliğini fark ettim. paranın bile satın alamayacağı birşeye sahibiz.
Şahsi görüşüm herkes spor yapmalı, bisiklet yolları yaygınlaştırılmalı hepinize iyi pedallamalar dilerim...
 
Toplam blog
: 2
: 119
Kayıt tarihi
: 13.09.14
 
 

İstanbul doğumlu. Küçük yaşta bilgisayarı öğrendikten sonra bir daha iflah olmadı. Bahçeşehir Üni..