Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ağustos '10

 
Kategori
Şiir
 

Bit pazarı

it pazarı da olabilir

çünkü hepimiz

itten halliceyiz

Hitler’ini çıkaramayıp

bitlerce yönetilen 77 tepede,

Dolapdere dönüyor

dünya dönüyorken

dönmeyi çok bi şii saymayan

Doğukan ve Batıkan babası gibi,

Dolapdere’de ne dolaplar dönüyor

kanlar akıyor

saçlar başlar yolunuyor

aynasızlar çakaralmazlarını patlatıyor

habire ıskalayarak

alışveriş e’ele ortaya bir buçuk karışık,

bit pazarında bit de çok, it de

itlerden biri benim,

5 yılda 1.000 dividi seyretmişim bedavaya

bire alıp yüze satmışım ne bulursam

devir ‘yakaladığını öp devri’ ya,

hadi ben itim

it dense dava açacak

bir galerici ve de artı bir eleştirmen

ne arıyor oralarda?

kuru ekmeğimizi pastaları yapma peşinde herhal

biri öğrenci ve sokak tablosu alır

on binlik koleksiyon onu doyurmamış

gözünü toprak doyursun

diğeri eşcins partneriyle gezek peşinde

Dolapdere oluyor Cepdoldere,

zencilere ağız dolu küfredercesine

‘Arraap’ diye haykırıyor ‘Roman’ lakaplı Çingenler

babalarını astırırkene,

hep birlikte ‘garden party’sini yaşıyoruz

faşizmin ve engizisyonun

zebaniye rüşvet vererek

açık kapıdan cennete tüyerek,

baba Karamazof gibins

gittiğimiz yerin feci canına okuyoruz

melekler bizden utanıyor

biz utanmıyoruz rezilliğimizden,

24 sene okul

24 sene sokak

yaş 50

var gibi bir denge ama maç ortada hala

kırmıyorum boynumu tsunamide sörf yaparken

ahbap oluyorum kanımı içeceklerle,

Dolapdere’yi seyrediyorum gözlerim açık

ortalıkta kronik kriminaller defile yapıyor

mapustan gelip mapusa gidecekerek,

bit pazarına nur yağıyor

eskiye rağbet olunca

 
Toplam blog
: 2216
: 514
Kayıt tarihi
: 16.08.06
 
 

Serbest yazarım. 1960 doğumluyum. BÜ İşletme mezunuyum. ..