Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Eylül '19

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bit Yeniği

Ülke gündemine oturdu. Diyarbakır anneleri. Çocukları terör örgütüne katılan anneler HDP binası önünde eylem yaparak çocuklarının geri getirilmesini istiyorlar. Terör sürecinde ilk defa böyle bir eylem yapılıyor. Acılı anneler tamamen haklılar. Bu tür eylem ve olayların ardında ne olabilir diye düşünürüm. Sadece düşünürüm. Doğru bilgiye ulaşıncaya kadar şüpheyle bakarım.

İlk günkü annenin feryadını, haklı talebini medyedan izledim. Kamera kaydı dikkatimi çekti. Parti binaları sık girilip çıkılan yerler değil. Kadın sadece giriş merdivenlerinde bağırıyor, oğlumu istiyorum diye. Karşısında bir parti yetkilisi yok. Neden merdivende istiyor, içeri girip bizzat bir yetkiliden istemiyor. Bana düşündürücü geldi. Başka aileler de eyleme katılıyor, sayı 18'i buluyor.Geride binlerce daha evladı dağa çıkmış, örgüte katılmış aileler var. Acılarını sessizce hanelerinde yaşıyorlar, çaresiz bekleyiş içindeler.

Böyle bir eylemle örgüt elemanlarının dağdan inmesi muhtemel görünmüyor. Daha epey gündemde kalacak gibi görünüyor. Siyasi çevrelerde, medyada tartışmalar yoğun şekilde devam ediyor.

Eğer iddia edildiği gibi HDP terör örgütüne eleman sağlama ya da başka bir şekilde yardımı oluyorsa devletin kolluk kuvvetleri var, savcısı var, yargısı var.

HDP sandıktan çıkmış, yörede hatırı sayılır miktarda oy almış bir partidir. Haliyle bu iddialar karşısında hukuki ve siyasi savunmalarını da yapacaklardır.

Terörle mücadelemiz tüm hızıyla devam ediyor. Şehitlerimiz, gazilerimiz geliyor. Millet olarak sabırlı bir milletiz.

Hain terörün tez zamanda bitmesi dileğiyle, Allah askerimize, polisimize güç, kudret versin, canlarını korusun inşallah.

 

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..