Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Nisan '08

 
Kategori
Eğitim
 

Bitik piller

Aysun Kayacı manken, reklam yıldızı kimine göre şu veya bu, bence ne olursa olsun önce bir seçmen ve yalnış anlaşıldığını zannediyorum.
Burada tartışılması gereken en önemli noktayı belki de hiç farkında olmadan tetikledığini ve öncü olduğunu düşünüyorum .

Dağdaki çoban.... halk dilinde kuvvetlendirmek, dikkat çekmek için kullanılan mecazi anlamda herkesin bilerek veye bilmeyerek kullandığı günlük konuşma ve sohbetlerde geçen bazı sebepler ile bilgisi yeterli olmayan herhangi bir kimse anlamındadır. Bu tabii ki çobanlarımızın cahil olduğu anlamına gelmez.
Burada tartışılan konu ülkenin menfaatleri açısından fevkalade önemlidir . Seçmenlerimizin na kadarı desteklediği partinin kısaca sağ veya sol parti olduğunun farkında...Kitle oyları diye adlandırılan aşiret oylarını veren seçmenlerimizin ne kadarı hayır ben hür irademi kullanıyorum ve oyumu şu partiye veriyorum diyebiliyor.....
Aile reislerinin karar verdiği durumlarda hayır benim oyum şu partiye diyebilen kaç ev hanımımız var...
Referandum öncesi sokak anketlerini tv de seyrediyoruz ve kaç seçmenimiz "Evet.. " dersek ne olacak "Hayır ...."dersek ne olacak sorusuna cevap verebiliyor.....
Birinin elinde bir uzaktan kumanda var tv deki kanalı de değiştirmek istiyor fakat ne kadar sert de bassa kanal değişmiyor..... bu kişi teknik bilgisi YOK ki .....KANAL hıç bir zaman değişmeyecek ......VE BİR GÜN ona birisinin PİLLERİ ..... değiştirmesi gerektiğini söyleyene kadar......
Yukarıda kullandığım BİTİK PİLLER..... MECAZİ ANLAMDA EĞİTİM.......EĞİTİM.....EĞİTİM...... demektir .Amacı kişi ve grupları karalama değil, rüşvet ve yolsuzluğun tarihe gömüldüğü..... Fakirliğin ve işsizliğin olmadığı , temiz toplum arzu eden.... Sadece ülkesini ve halkını seven bir vatandaşın haykırışlarıdır ....

 
Toplam blog
: 13
: 1116
Kayıt tarihi
: 11.01.08
 
 

1962 Bandirma dogumluyum. Endustri meslek lisesi mezunuyum. Yillardir cok merak ettigim Sovyetler bi..