Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Şubat '09

 
Kategori
Mizah
 

Bitli Dünya 2

Bitli Dünya 2
 

Dünya ile Ay'ın Sohbeti


Ay Dünya’ya seslenmiş:

„Hello Dünya abi, bugün keyfin nasıl“

Dünya biraz gerindikten sonra:

„Fena sayılmaz lan, sırtımı Güneş Babaya çevirdim, biraz ısıtıyorum.

Sen ne yapıyorsun?

Ay:

„Ne yapayım abi, dolanıp duruyorum. Senden ne haber?

Dünya:

„Geçenlerde sen de görmüşsündür; bitler bağrımda ki ki kılları yaktılar. Benzetiyorlar beni!“

Ay anlamamış:

„Abi bağrım dediğin yer neresi oluyor“

Dünya :

„Tü sana, uyuyorsun lan! Bitlerin TV lerini seyretmedin mi’ Hostralya ormanları dedikleri yer günlerce yandı.“

Ay:

„Geçmiş olsun abi, bu gidişle senin bitler bedeninde ki bütün kılları yakacaklar. Başka ne var yok?“

Dünya bir daha gerinirken:

„Huş Huş gitti, Hohama geldi!! Ah Huş Huş , kuşbeyinli Huş Huş! Bana çok çektirdin. Hohama daha iyi görünüyor, biraz ümit veriyor. Ama üstümde ki bit artışı böyle devam ederse bırak Hohamayı, Hohohohoma gelse yine problemler azalmayacak artacak! Sanıyorum böylece siyah bitler daha da çok artacak! Vay benim başıma gelenler! Beyaz bit, siyah bit, bir kafam diyor ki bu Galaksiden git!!“

Ay heyecanlanmış:

„One minute! Nereye gidiyorsun abi, beni burada yalnız mı bırakacaksın?“

Dünya gülümseyerek:

„Seni de götürürüm koçum, hiç bırakırmıyım seni! Uy anam! Bitler her yanımı ısırdılar holdozerlerle, kanımı emiyorlar yine !!“ Saçımı da ateşe verdiler!

Ay üzülmüş:

„Kaçalım abi buradan!"

Dünya saçına su serpip söndürdükten sonra :

„O iş öyle kolay değil. Güneş Baba bırakmaz. Aycığım!, okuyucu bitlerden mektuplar alıyorum. Biri bana „Sen git Ay’a çarp , Ay feleğini şaşırsın „diyor. Hiç yaparmıyım. Senin suçun ne. Sen masum bir gezegensin. Üzerinde ne cinayet ne zulüm ne de adaletsizlik var..

Ay acıklı bir sesle:

„Ama çok yalnızım abi, sen de olmasan ben ne yapardım“

Dünya:

„Bir dakka!“

„Ne oldu abi?“

Dünya:

„Bekle görürsün!“

Dünya şöyle bir yellenmiş, arkasından kıçından lavlar fışkırmış:

„Of be rahatladım! Bak bak bitler ordan nasıl kaçıyor! Hi hi!

Ay:

„Tamam gördüm abi, sizi gidi bücürler, minik bacakları ile nasıl kaçıyorlar!!“ Hi Hi!

Dünya:

„İyi, rahatladım, ben biraz uyuyayım, iyi geceler, Ay’cığım“

Ay:

„Sana da abi! Bitler ısırırsa devamlı yellen, sonra deprem yap, tamam mı, o zaman ısırmayı bırakır kaçarlar!! Hi hi!

Dünya :

„Aklınla bin yaşa, koçum, canım kardeşim benim!“


Akın Tekin
Sosyolog Çevreci Yazar
Copyright:
www.akinteki.googlepages.com/home

 
Toplam blog
: 37
: 478
Kayıt tarihi
: 10.02.09
 
 

09.06.1944 Gürün doğumluyum. İst. Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Sosyoloji mezunuyum. Uzun yılla..