Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ocak '13

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Bitmek bilmeyen çileler... adı: Yol çalışmaları

Hayatta güzel olan o kadar çok şey var ki;

 Her şeyden önce sağlıklı olmamız Allah’ın verdiği en büyük nimet insanlara…

Çok şükür çalışıyoruz, ailemiz var ve sağlıklıyız… Bunları biliyor ve her zaman şükrediyoruz Yaradan’a…

Ama tek bir şeye hala alışamadım ve şikayetim var... Uykusuzluk… Sabahları erken kalkmalar Alarm çalıyor 5 dakika daha uyuyayım muhabbeti, sonra 5 dakika daha ileriye alıyorsun saati…

Ne mi oldu? Yine kalktın…

Bir süre sonra bunu da geçiyorsun, … Neyse kalktım toparlandım derken, 10 dakika sonra ayakta giyinik vaziyettesin…

Yola koyulduk…
 Asıl büyük eziyet bundan sonra başlıyor…
 Zaten üzerinden tır geçmiş gibi uyanıyorsun, birde trafik çilesi demeyeceğim…
 Çilenin adı; yol, kaldırım, iş makineleri çilesi, buna trafik polisleri de ekleniyor…
 Şehrin en kalabalık yerlerinde düz yolda 3 şeritte, yan yana 3 araç seyre durması gerektiği yerde şerit bire düşüyor…
 - Neden mi? (tahmin etmek bu kadar zor olmaması gerek…)

Refüj çalışması,

- Neden mi?

Parke taşı döşemesi,

- Neden mi?

Doğalgaz çalışması (Allah’tan şehrin % 80 gibi bir oranı tamamlanmış olmalı ki eskisi kadar kazma-kürek olayına rastlamıyorum)

Gerçekten çalışmalarınızı takdir ediyorum Sayın Büyüklerim, hepsi güzel şehrimiz için… Sadece sizden istenilen ivedilikle tamamlamanız çalışmalarınızı…
Bitmiş o kadar yol, kaldırım var ki; asıl bitmeyen bu bitmişliğin içinde ki bitmemelerdir… Örneğin; refüj kenarlarındaki çalışma sonrası arda kalan artıklar ve çukurlar… Ya da parke taşı üzerindeki ve kaldırım kenarlarındaki pislikler… Biraz da temizlik konusuna özen gösterirsek gerçekten şehrimiz yaşanılası yerden öte yer olur… Bir an önce çalışmalarınızın bitmesini diliyorum… Saygılar… 

 
Toplam blog
: 14
: 897
Kayıt tarihi
: 27.03.12
 
 

11.01.1985 Adana doğumluyum... ..