Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Eylül '19

 
Kategori
Siyaset
 

Bitmeyen CHP Düşmanlığı

Ne şanssız bir parti CHP.  Sen  modern bir devletin temellerini bilimi esas alarak atacaksın, her alanda devrimler yapacaksın, hiç dış borç almadan yüzlerce yatırım yapacaksın, çağdaş eğitim sistemini getireceksin, köylere kadar okullar getireceksin, öğretmenler yetiştireceksin, daha nice hizmetler yapacaksın, bunların hiç önemi yok. En önemli olan onlara göre din ve halifelik. Din ve devlet işlerinin ayrılmasının neresi kötü. Gerici kafalar din esaslarına göre yönetim istiyorlar. Bunu da CHP yi kötüleme, Atatürk'ü kötüleme yöntemini kullanarak yapıyorlar. Başarılı da oluyorlar maalesef.

Güçlü bir medya potansiyelleri var. Normal bir vatandaş sadece bu medyayı izlerse anlatılanları, gösterilenleri doğru zanneder haliyle.

Çağdaş medeniyetler seviyesine ulaşmanın tek şartı bilim yoludur. İşte bu yola direnenlere de gerici deniliyor literatürde.

Bazı yazılar okuyorum haliyle. Nerede cumhuriyet karşıtı bir kişi veya kişiler varsa, onların anılarından alıntılar yaparak CHP ve cumhuriyete karşı kötüleme aşağılama mesajları veriliyor. Tabi ben bu tür yazılara itibar etmem. Bilgi zayıflığı olan insanlar, dini siyasete alet edenlerin hoşnut olacakları yazılardır.

Devrim Tarihi dersimizde okuduk gerçekleri zaten. Tarih yazılarına siyaset karıştırılırsa inandırıcılığını kaybeder.

Yiğidi öldür hakkını yeme demişler. CHP yi eleştirirken faydalı hizmetlerini de yazabilmelisin. Çok partili hayat başlamış, tüm kadrolar yenilenmiş, parti programları yenilenmiş, parti sosyal demokrasiyi benimsemiş. Sosyal demokrasiyi eleştirene rastlamadım. Belki de ne olduğunu bilmiyorlar.

Gündemler yıllarca kısır söz sataşmalarıyla geçiyor. Fikir tartışması yapan parti de yok. Fikir temelinde olmayan bir siyasi mücadele toplumu demokrasi açısından ileri götüremez.

Ben de sade bir vatandaş olarak CHP nin HDP ilişkilerine sıcak bakmıyorum. Barışı savunalım ama terör örgütü ile ilişkisi açık olan bir partiyle ilişkileri mesafeli olması gerekir.

 

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..