Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ağustos '06

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Bitmeyen özlemler

Bitmeyen özlemler
 

Hayatımızın her anında özlemlerimiz vardır. Geçmişe duyduğumuz özlem, sevdiklerimize duyduğumuz özlemler, geleceğe yönelik özlemlerimiz... Her insanın farklı özlemleri vardır. Sizler neleri özlüyorsunuz? Gününüzün büyük bir kısmı özlemlerinizle mi geçiyor? Peki özlemlerinizi dindirmek için neler yapıyorsunuz?

Bazan hayatın yükü ağır geldidiği zaman çocukluğumu özlüyorum. Çocuk olduğumuz zamanlarda yaşamın hiç bir sıkıntısını bilmeyiz. Tek derdimiz oyuncaklarımız değilmidir? Hayat bir oyundan ibarettir. Kendimize ait ve insanları hoşgörü ile baktığı çocuk dünyamız yok muydu? Keşke büyüncede aynı kalabilseydi.

Bazan öğrencilik yıllarımı ve o zaman ki arkadaşlarımı özlüyorum. Geçim derdi olmayan sadece ders çalışma sorumluğu olan yıllarımı özlüyorum. O yılların verdiği içten sıcacık olan dostlarımı özlüyorum. O yılları düşününce aslında o kadar çok basit şeylere üzülmüşüm ki şimdi daha iyi anlıyorum.

Ailemi özlüyorum. Onlarla paylaşamadığım zamanlarımı özlüyorum. Babamın küçük kızı olarak kalmayı özlüyorum. Yaşanması gerekipte yaşanmayan zamanları özlüyorum. İçimde gurbete çıkmanın verdiği, arkamda bıraktığım herşeyi özliyorum.

Bir ömrü paylaşmayı kabullendiğim sevdiğimi özlüyorum. Ayrı geçen her günün ağrısı özlemi dinmiyor.

Hayatımızı geçirdiğimiz zamanlar aslında öyle çok özlemlerle doludur ki... Özlemler hasrete dönüşüp içinizde bir sancı olarak durur. Yaşanan özlemlerin bir kısmı elbette bir gün sona erer. Erer ama içinizde bir yerlerde izler bırakarak biter. Hayatınız anıları olarak tozlu raflarda kalır. Gerektiği zaman çıkarıp bakar ve hatırlarız.

Hayatınızı özlemlere mahkum bırakmayın. Özlediğiniz şeyleri arayın bulun. Her özlemin çaresi olmayabilir. Ama hiç olmazsa çaresi olanları çözün. Özleminiz sevdiğinize ise yanında olun. Özleme hasrete fırsat vermeyin. Özleminin güzelliği kavuşmakla mümkündür. Özlemleri hasretleri uzatmayın. Özlediğiniz insanın duygularını da düşünün ve onunda özlemlerine son verin.

Hayatınız boyunca duyduunuz özlemlerin geçici olması ve hepsinin kavuşmayla son bulması dileğiyle....

 
Toplam blog
: 60
: 2933
Kayıt tarihi
: 30.06.06
 
 

Memur olduğum için Türkiyenin çeşitli illerini gezmekteyim. Yaşamı seven, hayatını daima daha iyi ya..