Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Kasım '17

 
Kategori
İlişkiler
 

Bitmeyen Sevda

Rüyalarımın kadını aşkım

Ümitsiz, Kırgın, bezgin çok uzun Yıllar Boyunca hep seni bekledim

Bütün ümitlerini ve hayallerimi yok olduğu bir anda.

Aniden Büyük hızlı hayatıma girdin.

Bugün umutsuz aşka can verdin Hayat verdin.

Seni ne kadar sevsem gene de azdır.

Sana ancak sevgimi ve aşkımı verebilirim.

Ben sana dünyadaki köprülerin yaprakları kadar sevgi vermek isterim.

Sana olan aşkım Seni ilk gördüğüm günkü gibi Hala çok saf Tertemiz

Yaşlı kalbim hala ilk günkü gibi aşkla adını sayıklıyor kalbimin çiçeği güzel aşkım ben seni sonsuza kadar bitmeyen bir aşkla seveceğim.

Gün gelir belki Yaşlı gözlerim seni görmez olur kulaklarım duymaz dilim adını Söylemez olursa.

Şunu bil ki Kalbimdeki aşkın ebedi bir aşk ona bak Seni sevdiğimi anlarsın.

Belki bu dünyada kavuşamayacağız ama aşk kutsaldır sonsuzdur seven kalpler sonsuza kadar yaşar.

Ben seni çok ama çok sevdim Aşkımıza asla ihanet etmedim çok uzun yıllar boyu hep seni düşünerek Aşkın Yakıcı aleviyle Yandım kavruldum piştim.

Yani Kemal'e Erdim.

Aynı zamanda beni affetmeni Rica ederim.

Sana olan sevgimi gösteremedim.

Anlatamadım gurur yaptım Beni Affet.

Büyük aşkım bu dünyadaki tek sevgilim.

 

 
Toplam blog
: 4
: 99
Kayıt tarihi
: 10.10.17
 
 

haberleşme uzmanıyım  ..