Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Kasım '10

 
Kategori
Şiir
 

Bitmeyen Sınav

Hayat sınanmaktır dediklerinde gülüp geçerdim hep

Ta ki aşk dersinden bütünlemeye kalana dek

Oysa yapılması gerekenleri yapan ben

Kural olmadığını farketmekte geç kalmıştım

Mutlu etmekti mutlu olmama sebep

Paylaşılan daha değerliydi sahip olunandan

Fedakarlıktı isteklerime gem vuran

Kendimden kaçarken daha çabuk yüzleştim korkularımla

İlla birşeyler sınamalı mı beni?

Sabır testi bittiğinde tatile girebilseydim keşke

İnat dersinin yazılı yapacağı tuttu

Tam hazırlanacakken, zaman sınavı sıkıştı araya

Bakarken yalnızlığımın derin dehlizlerinden

Bir ışık farkediyorum uzakta, belli belirsiz

Tekrar aşık olmak ışığın kaynağı

Bu defa mesafeleri çıkarıyor önüme hayat

Sanki sınavın hiç bitmeyeceğini hatırlatırcasına

25/02/2004

 
Toplam blog
: 19
: 3149
Kayıt tarihi
: 08.12.06
 
 

1977 İstanbul doğumluyum. Teşvikiye Işık Lisesi'nden 1994'te mezun oldum. 1998'de Uçak Mühendisi ola..