Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ocak '21

 
Kategori
Eğitim
 

Bitmeyen Sorular

Bitmeyen Sorular. Bizleri farklı İllerden arkadaşlarımız arıyor ve sorular soruyor. Bizde bildiğimizi anlatıyoruz. Bilmediğimizi hele bir araştıralım diyerek bekletiyoruz. En azından hangi kurumlarla ilgili sorunu varsa yönlendiriyoruz.

Ben fakültede okurken sıfır sekizyüzlü Başbakanlık danışma hattı vardı. Bende birçok bilgiyi o hattan öğrendim daha da olmadı. Sayın Başkanımız Lokman Ayva’yı arar işin aslını öğrenirdik. Sonraları bu hat kapandı.

Mutlu engelli hattı. Mutlu engelli hattı açıldı görmeyenlere ve diğer engellilere danışmanlık hizmeti veriyordu. İlgili yasa ve yönetmeliği de size faks ve maille gönderiyordu. Özellikle Banklarda yaşadığımız imza kendi El yazınla yaz okudum anladım gibi yasal olmayan dayatmalarda bizim için harika bir yardım merkeziydi. Ne yazık ki bu merkezde kapandı.

SORU VE CEVAPLARLA ENGELLİ HAKLARI

https://yadi.sk/i/cKZSy-rUoOZ_pQ

Aile Bakanlığının 183 bilgi merkezi var kendi Bakanlığının hizmet kapsamında olan konularda destek sunuyor. Oysa engellilerin sağlık eğitim ve birçok konuda danışmanlık hizmetlerine ihtiyaç duyuyor.

ENGELLİLER İÇİN BİLGİLENDİRME REHBERİ 2019

https://www.ailevecalisma.gov.tr/media/35694/engelli-bilgilendirme.pdf

Biz çağrımızı yapalım merkezi hükümet yâda diğer kurumlara engellilere danışmanlık yapabilecek çağrı merkezleri oluşturma önerisinde bulunalım bu merkezler hukuki psikolojik ve engellilik alanında geniş bir danışmanlık yelpazesi olsun. İşaret dili seçeneği de olmalı yazışma e-postayla soru sorma yâda aylık bültenler çıkarılarak sıkça sorulan soruları toplumla paylaşarak tekrarlardan birazda olsa kaçınılmasını sağlamalı. Türkiye Beyazay Derneği İzmir şube, Başkanı Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..