Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Bitmeyen sorularım...

Bitmeyen sorularım...
 

Darağacına asılmış duygularım
Yitirmekten korktuğum umutlarım
Yüreğimde birikmiş dinmek bilmiyor acılarım

Hep hüsranla mı bitmek zorunda aşklarım ?
Her daim kaybeden ben mi olmalıyım ?
Gözlerimden yaş akıtmak mı zorundayım ?
Bir gün olsun gülmek degil mi hakkım?

Neden seslendiğimde kimse duymuyor sesimi ?
Neden sürekli acılar işgal ediyor yüreğimi ?
Neden her zaman bir enkazın altında hissediyorum kendimi
Geçiştirmek zorundamıyım nedenlerle günlerimi ?

Allah'ım neden bir soru yağmuru altında mantığım
Bir cevap bulabilsem ne ala
Biliyorum hiç bitmeyecek benim bu sorularım
Yanıyorum sebebi muamma bir ayrılığın ortasında...


 
Toplam blog
: 7
: 930
Kayıt tarihi
: 01.05.08
 
 

Adana' da lise ögrencisiyim amatörce olan yazılarımı çok sevdigim birisinden destek alarak yazmaya b..