Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mayıs '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Bitmez hüzünler aşıkların gönlünde

güz bitti...
kış bitti...
bahar bitti...bitecek...
yazmadım sana yazamadım.
gelmedi elimden yazmak... konuşacak...
karalayacak düşüncelerde yoktu...
sen ve bana dair herşey çok uzaklardaydı..
kapına dayanmak,
yapmıştım geçen sefer,
çiçekçiye abone olmak,
onuda denemişltim,
mektuplar ve şiirler o ilk seferdi...
hediyeler, aracılar onlarda denendi.
bir tek seni unutmayı denememiştim...
Allah kahretsin şimdi onu deniyorum...
güz bitti... kış bitti... bahar bitti...bitecek...
yazmadım sana yazamadım.
gelmedi elimden yazmak...
konuşacak... karalayacak düşüncelerde yoktu...
bu sefer yaza sensiz gireceğim sensiz kalacağım
bir tek bunu denememiştim sensizliği yazacağım...
belki bize güvenmiştim..
bitmeze inanmıştım...
ayrılmayacağımıza ve mutlu sona...
canım acıdı ilkkez...
ve bu kez unutmayı deneyeceğim..
kavuşmak pahasına....

 
Toplam blog
: 7
: 421
Kayıt tarihi
: 13.05.09
 
 

Ardini IŞIK, 37 Yaşındayım, Uludağ Üniversitesi İİBF Uluslararası İlişkiler Bölümü mezunuyum.Bekarım..