Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Temmuz '09

 
Kategori
Güncel
 

Bitsin bu kavga...

Bitsin bu kavga...
 

Canım kardeşim: İşte sen ve senin gibiler, >ortalığı karıştırıyor. Bana kürt dil ve kültüründen bahsediyorsun. Ben 50 yaşındayım. Doğdum, doğalı kürt ailelerle iç içe yaşıyorum. Ne onların kültürünü yadırgadım. Nede dillerini. Burada bir altını çizeceğim şey var:
- Halka açık yerler, kahvehaneler, alışveriş merkezleri yada çoğunluğu kürtlerin değilde türk, çerkez, göçmen, yörük, ermeni vs. Kişilerin oluşturduğu yerde onların bilmediği yada bilmek zorunda olmadığı dilde konuşmak, sayğısızlığın ta kendisidir. Buna dil özgürlüğü diyemezsin. Hangi ülkede olursan ol dışlanırsın.
-Cumhuriyet'in kurulduğu yıllarla ilgili kitapları okumanı tavsiye ederim. Kurtuluş savaşı neden yapıldı.Amacı neydi.
Bir ülkede yaşamayı kabul edip sonrada kendi imparatorluğunu kurmaya kalkarsan hüsrana uğrarsın. Hangi ülke olursa olsun hep aynıdır.
- Hangi kürt kürtce konuştu diye hapse atılmış. Sen devlete hakaret edersen.sen bölücülük yaparsan ve bunu hangi dilde yaparsan yap hapse atılırsın. Kürtlükle alakası ne?...
- Çünki sen azınlıksın. Her zaman her yerde çoğunluğun sözü geçer. Bol, bol çocuk yapıp nüfusu çoğaltmak çözüm değil. O çocuğu eğitebiliyormusun işte o zaman nufusun artar. Bu ülkede binlerce kürt öğretmenim var. Hakimim var savcım var. Devletin her kademesinde kürt kardeşlerim var. Ama ona'da bir kılıf bulmuşsun zaten. Kürtlüğü reddetmek adam okumuş doğruyu yanlışı çözmüş kürtlüğü reddetmemiş.
- Sen bu ülkede ne mutlu kürt' üm dedin'de sana bu yüzden Türkiye Cumhuriyeti bir ceza vemişse o cezayı ben yatmaya hazırım. Ama sen bu ülkeyi bölüp bende devlet kuracağım dedinse yatacaksın kardeşim. Ben türk olarak aynı sözü söylesem beni' de atarlar içeri. Aramızda ne fark var.
- Son olarak, Türkiye Cumhuriyetin' de bütün af yasaları senin gibi düşünenleri cezaevlerinden çıkarıp topluma kazandırmak amaçlı olmuştur. Lütfen düşüncelerinle cahil insanların beynini yıkamaktan vaz geçin. Terörist başını savunan milletvekili olurmu?...Halkını savunsun bak bakalım bende onlara oy vermezmiyim. Sen türkleri sevmezsen sevme.Ben bir türk olarak ülkemde yaşayan bütün insanları seviyorum. Saygılar sunuyorum.
 
Toplam blog
: 19
: 672
Kayıt tarihi
: 13.02.09
 
 

BEN NE DUVARLAR GÖRDÜM, HEP YIKILDILAR.    ..