Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '09

 
Kategori
Mesleki Eğitim
 

Bitti kurtuldum:)

Bitti kurtuldum:)
 

deviantart


SMMM hazırlık kursunun ilk günleri…

Elinde devamlı çikolatayla dolaştığı halde 48 kiloluk haliyle en baştan bana negatif hisler uyandıran kızcağız;

- Abla sen ne iş yapıyorsun?

- (Ben aslında Maksim de sahne alıyorum ama keyiften geldim müşavir olmaya çalışıyorum) Muhasebeciyim canım. Sen?

- Valla ben satın almadayım, muhasebe çok sıkıcı yaaa…

- Eee? Niye müşavir olmaya çalışıyorsun o zaman?

- Ne bileyim işte, elimde belge olsun.

- Anladım…Hayırlısı…(Allah’ım sınavı o kazanır da ben kazanamazsam bilmem ki ne diyeyim?)

- Abla ben ilk işe girdim tamam mı, benden önceki kız şubelerden gelen ne kadar fatura, irsaliye varsa bir poşete doldurmuş masanın altındaydı, ben de her gün bir kaçını eve götürdüm.

- Aaa! Yazık, evde de çalışmak zorunda kaldın yani , hay Allah!

- Yok abla ya, bana ne, o girmemiş ben mi uğraşacağım, hepsini bir iki götürüp, yırtıp, evin çöpüne attım.

- ? ! ? ! ? ! ? !

(Allah’ım buldum ne diyeceğimi, sınavı o kazanır da, ben kazanamazsam kendimi köprüden atacağım)

***


Ön sıramda çikolata güzeliyle, yine aynı yaşlarda bir kız oturuyor.

Tam hoca sınıfa girecek, her seferinde sıraya geçmeden biri diğerine parmak uzatıyor, o da bir tanesini seçiyor, ona göre ya koridor tarafında yada duvar tarafında oturuyorlar. Sanırım karşı tarafın aklından tuttuğu parmak hangisiyse onu bulunca yeri belirliyorlar bilemedim.

Ama bir hafta ; -Benim burada ne işim var? Neden daha önce gelmedim ki ? Önce evlenip çocuk doğurmak akıllıca mıydı? Yoksa ben de onlar gibi daha gençken mi halletseydim bu kariyer mevzunu ? Diye beynimi yedim. Bir parmak nelere kadir yarabbim…Haa! Tabi bir de arkası dönük konuşan arkadaşının sinsice arkasından gelip, gözlerini kapatıp ; – Hadiii bakalımmm ben kimiiimmm biiil hihihi...Diye şakalaşmaları da etken oldu bu düşüncelere gark olmama :)

Neyse geldi geçti…Sınavı da atlattım çok şükür. Övünmek gibi olmasın ama sanırım köprüden falan da atlamama lüzum yok :)) Gerçi ay sonunda belli olacak :)

Geldim artık buradayım yazısı bu, çok da içerik aramayın :) Şimdilik yazılarınızı okuyacağım, çok yazı kaçırdım farkındayım ama toparlarım kısa sürede biliyorum:)

3 aydır nasıl alıştıysam saatlerce ders çalışmaya, bu hafta kendimi kocaman bir boşluğa düşmüş gibi hissettim, evdeki kitapları da bitirmişim, birkaç kitap tavsiye edin rica edeceğim, izdivaç programlarıyla, yemek yarışmalarına sarmak üzereyim imdaaaat!!! :)

Görüşmek üzere , herkese sevgiler.

 
Toplam blog
: 149
: 1089
Kayıt tarihi
: 24.08.07
 
 

Rakamlardan vakit buldukça harflere bulanan, okuyan, yazan bir mali müşavirim. Anneyim. Hayatı ya..