Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Haziran '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Bitti

Bitti
 

“İşte her şey bitti… Hayatımdaki bütün güzel şeyler gibi bu da son buldu. En acı sözlerle, en göz yaşartan anlarla. Ama sonuç değişmeden bitti. Biten her şey gibi bir hafiflik duygusu yanında ağızda buruk acı bir tat ve kalp ağrısıyla…”

Arkadaşım böyle anlattı uzun zamandır beraber olduğu erkek arkadaşından ayrılışını. İkisi de birbirini seviyorlardı. Ama hayattan beklentileri farklıydı. Biri diğerinden biraz yavaş kalmış ya da diğeri daha büyük adımlar atmak istemişti. Bu noktaya nasıl geldiklerini o da bilmiyordu. İkisinin aynı karede olduğu her yerde fonda “severek ayrılalım” çalıyordu. Aslında her an ağlayacak kadar doluydu ama yine de güçlü dimdik duruyordu. Ama ben sallandığını görebiliyordum. Onu teselli edecek sözlerim yoktu. Zaten teselli edilmek istemiyordu. Sadece düz sakin en fazla on cümle ile olayı özetliyor ve sonra başka şeylerden bahsediyor ve o kadar sürükleyici konuşuyordu ki bir daha o konuya dönemiyordun. Bazen ne olduğunu tahmin edemediğim bir şey onu anımsatıyordu birkaç saniye boşluğa dalıyor gözlerine yaşlar yuvarlanmaya başlayınca hemen gülerek bir şeyler anlatmaya başlıyordu. İçimden ona sımsıkı sarılmak korkma ben hep yanındayım. Sen çok güçlü bir kadınsın bunun da üstesinden geleceksin demek geliyordu ama boğazımın bir yerinde takılıyordu sözcükler. Bende gündelik şeylerle ona gülümsüyordum. Biliyordum ona acınmasından nefret ederdi. O yüzden takıyordu en yakını bana bile bu maskeyi. Ona acımıyordum zaten. Ama bunu ona anlatabilmem imkansızdı. Öyle çok şey yaşamıştık ki beraber. Sadece biliyordum kendimden daha çok bile ona inanıyordum bunu da atlatacaktı. Birkaç saati beraber geçirdik. Sonra eve gitti. Giderken dedi ki o kadar uzun zamandan sonra haftasonu ne yapacağımı bilemiyorum eve gidip oturacağım. Hep beraberdik çok tuhaf bir duygu dedi. Onu o kadar iyi anladım ki. Gözlerinin içine baktım. İkimizin de gözleri doldu. Hiçbir şey söylemedi arabadan indi. Benim gözlerimdeki yaşlar yanaklarımdan süzüldü biliyordum onunkiler de …

fotoğraf : http://www.flickr.com/search/?q=people&page=2

 
Toplam blog
: 42
: 6600
Kayıt tarihi
: 07.07.06
 
 

Ben hep yazmak istedim ama hayata sıçrama tahtam beni yazılardan ve yazarak para kazanmaktan çok ..