Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

28 Mayıs '09

 
Kategori
Mizah
 

Biyoloji dersi

Biyoloji dersi
 

İnterrentten alıntı resim


Merhabalar,

Çok güzel bir fıkra bu, çocukların üstün zekası çıkıyor ortaya, ben okuyup beğendim ve sizlere de aktarmaya karar verdim umarım sizi gülümsetebilirim.
Evet fıkramı okuyabilirsiniz.

ÖĞRETMEN ÖĞRENCİ


Biyoloji dersinden sınav olacakmış. Sınıftaki herkes defteri, kitabı okuyup bir güzel hazırlanmış.

Ancak sınavın yapılacağı gün sınıfa gittiklerinde bir de bakmışlar ki, ortada kağıt kalem yok, herkes için bir mikroskop var.

Hoca öğrencileri şöyle bir süzüp konuşmuş: "Her mikroskopun altında, bir böceğin bacağı var, sınav sorunuz, Bacağından Böceği tanımak.

İtirazlar, sızlanmalar nafile; sınav başlamış.
Öğrencilerden biri dayanayıp, hoca daha yüzünü göremeden kapıyı çarpmış çıkmış.
Sesle irkilen hoca bağırmış:
"Hangi terbiyesiz o, kapıyı çarpan' deyince,
Çocuk kapıya doğru bacağını uzatıp
'Bil bakalım ben kimim, bil bakalım bil bakalım'demiş.


Vallahi ben çok güldüm bu üstün zekalı öğrenciye ya siz?


Sevgiler hepinize.


Hülya-Alyoşa

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...