Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

ALİ GALİP AKYILDIRIM

http://blog.milliyet.com.tr/aligalip

13 Şubat '15

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Biz aşk devri insanıyız...

Biz aşk devri insanıyız...
 

Bizler Aşk devrinin güzellikleri ile sevdik, bundan dolayıdır ki Aşk Devrinin insanlarıyız. Tek Taş Devrinin değil…


Bizim gençlik yıllarına “Aşk Devri” denirdi.

Biz o dönemlerde sevmeyi öğrendik.

Ben de, o aşk devrinde benimle hayata meydan okumayı göze alabileni,

Benimle beraber darağacına bile tereddütsüz yürüme cesareti olan birini sevdim.

Benim için aşk, onun adını bir dua gibi söylemek ve yanımdayken bile özlemekti.

Yanımda olmadığı zamanlar onun evi dolduran kokusunu içime çekerek yaşamaktı.

Bize göre aşk gecelik değil, ömürlüktü.

Ben aşk devrinin bir insanı olduğum için,

Aşkın ve sadakatin ne demek olduğunu iyi biliyorum.

Bundan dolayı da,

Ben onun gelip geçtiği sokaklardaki ayak izini sevdim.

Ben onun pencere kenarında saatlerce beni bekleyişlerini sevdim.

Her sabah uyandığımda ilk onun sesini duymayı sevdim.

Ben onun, eski zamanların masumiyetini taşıyan bakışını,

Yıllara meydan okuyan gözlerinin altındaki kırışıklıkları sevdim

Ben onun dünyaya meydan okuyan yiğit yüreğini sevdim.

Onu üzdüğümde bardaktan boşanırcasına ağladığı zamanları,

Hayatın zorlukları kadar benim zorluklarımla da mücadele etmesini,

Ve “hep yanımda kal” demesini sevdim.

Ben onun, hastalandığımda başucumda sabaha kadar beklediğini,

Geçirdiğim kalp ameliyatından sonra,

 Kalbimin sesini duymak için kalbinin nasıl attığını sevdim.

Ben onu her hastalanışımda bana mahzun mahzun bakışını sevdim.

Ben onu en büyük dava arkadaşım olarak sevdim.

Ben, onun benimle beraber bu yurdun dağında, taşında sürünmesini,

Yoklukta yokluğu, varlıkta varlığı paylaşmasını,

Yolu, izi olmayan köylerde, derme çatma evlerde benimle yaşamasını,

Her şeye rağmen yanımda bulunmasını sevdim.

Bize her gün sevdanın günüydü.

Çünkü biz aşk devrinde yaşadık.

Bizim zamanımız da aşk, alevini arayan bir rüzgârdı.

Aşk bir zarafetti, aşk insan olmaktı.

Bizim zamanımız da aşk, sevdiğinin adını bir dua gibi söylemekti.

Bizim zamanımız da aşk, insanlıktı.

Bizler Aşk devrinin güzellikleri ile sevdik, bundan dolayıdır ki Aşk Devrinin insanlarıyız. Tek Taş Devrinin değil…   

Yine de her şeye rağmen sevenlerin ve sevilenlerin 14 Şubat Sevgililer Günü kutlu olsun!

 Yeni bir yazıda buluşmak dileği ile…

 
Toplam blog
: 264
: 396
Kayıt tarihi
: 28.07.14
 
 

1959'da doğdu. Sınıf Öğretmenliği okudu.1979'da Öğretmenlik görevine başladı. Hayatın; okumak, ya..