Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ekim '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Biz aşkın ikiz kuleleriyiz

Ne zamandır bu gece ağladığım kadar ağlamıyorum.

Ve ne zamandır seni sevdiğim için utanmıyorum.

Yirmi birinci yüzyılın yirmi birinci ayrılığı bekliyorkapıda.

Gitmene kal dersem,

Gözlerin namludaki mermi gibi çıldırmış,

Gitmene kal dersem,

Darağacını hazırlamış saçların.

(keşke şimdi kıyamet kopsa da yan yana ölsek).

Dersem bu sefer temelli giderim,

Demezsem dünya seni aramamdan iğrenir,

Dolapta kırmızı şarap var.

Bu an bizim için unutulmayacak,

Kalbimde ki sızı belki başlamadan son bulacak.

Elini yüzümde sürmeyince,

Sana hem aşığım hem düşmanım,

Ve sen beni unutmakla tehdit ettikçe

Ne ben seni unutunca uyanırım.

Ne de sen unuttuğumu unutunca rahatlarsın.

Neden anlamıyorsun.

Seni sevdiğim için kendini kutlamalısın.

Biz aşkın ikiz kuleleriyiz.

Birimiz giderse

Diğerimiz ona benzeriz

 
Toplam blog
: 105
: 349
Kayıt tarihi
: 18.09.08
 
 

Mersinli'yim. Kanımda Akdeniz ve aşkın mavisi var. Oldukça pozitif bir ruh halim var. Giyinmek benim..