Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Kasım '13

 
Kategori
TV Programları
 

Biz bu Adamları boşuna sevmedik! | Ben de Özledim'in Deli Yürek'e selamı !

Biz bu Adamları boşuna sevmedik! | Ben de Özledim'in Deli Yürek'e selamı !
 

Bugün Ben De Özledim'in 2.haftasıydı..

Geçen hafta ki finalin tarumar ettiği izleyici bugün kafası daha rahat oturdu ekran başına..

İtiraf edeyim.. Bu bölümü hiç beğenmedim.. Temposu çok düşüktü..

Belki de ben hala Leyla İle Mecnun tadı bekliyorum galiba..

Bu yanlış bir tavır sayın izleyici !

Siz siz olun bu kafada Leyla İle Mecnun izlemeyin.. Aman diyim..

Sonra '' bu dizi Leyla İle Mecnun tadı vermiyo ya.. '' şeklinde saçma yorumlara sahne oluyor sosyal medya.. Bu da can sıkar haliyle..

Ama..

Dizi bugün bir final yaptı ki.. Aman aman..

Akıllara zarar..

Önce şöyle bir bilgi vereyim.. Leyla İle Mecnun'un bölüm finalleri meşhurdur.. Dizinin bazı bölümleri çok vasat görünür.. Son dakika golüyle izleyiciyi '' Noluyo ya ? '' sorusunu sordurur.. Ağızlar açık bırakılır..

Bugün de aynen böyle oldu işte..  Bölüm kötü gibi göründü göründü ama son dakika golünü yine attı..

O gol neydi ?

Bölümün sonunda Ali Atay'ı vurmak isteyen mafya ateş açtığında Ali Atay'ın önüne ''Usta ! '' diyerek Onur Ünlü atladı ve vuruldu.. İşte orada Deli Yürek'in meşhur jenerik müziği çaldı ve bölüm bitti.. Bir de Ali Atay'ın ''Umur vuruldu ! '' diye bağırması var..

Bir çoğumuz bu finali anlamadık..

İşin püf noktası şudur ki :

Dizinin yönetmeni Onur Ünlü, Türk televizyon tarihinin önemli dizilerinden olan Osman Sınav imzalı Deli Yürek'te 5-6 bölüm '' Umur '' karakterini oynamıştı.. Ve Kenan İmirzalıoğlu'nun oynadığı karakterin önüne ''Usta ! '' diyerek atlamış ve vurulup senaryo gereği ölmüştü..

Ortak noktayı anladınız heralde..

Adamlardaki bu zekaya bayılıyorum işte. İşler Güçler'in senaristi Selçuk Aydemir'in ve bu dizinin senaristi Burak Aksak'ın kuzen olması şaşılmayacak şeymiş vallahi..

Ayrıca Ahmet Mümtaz Taylan'ın '' Erdal Bakkal'ı yedirtmeyiz '' diye attığı tirad şahaneydi.. Duygularımıza tercüman oldu.. Önünde saygıyla eğiliyorum..

Ve mesajı doğru yere çakanların dizisi Ben De Özledim'i tebrik ediyorum..

Eee boşuna demiyoruz arkadaş..

'' Biz bu adamları boşuna sevmedik..! '' diye..

 

Anıl KOLDAŞ

twitter.com/koldasanil

koldasanil@gmail.com

 

 
Toplam blog
: 670
: 3634
Kayıt tarihi
: 11.02.13
 
 

Balıkesir Üniversitesi Sosyoloji Bölümü mezunuyum. Koyu Fenerbahçeli, Ankara aşığı olup; anlataca..