Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ekim '14

 
Kategori
Güncel
 

Biz bunun için gazeteciyiz

Biz bunun için gazeteciyiz
 

Milas Belediyesi "Acil Onarım Ekibi", okulumuzun bahçe kapısını onardı.


Geçen hafta "Zararlı Şeyler" başlıklı yazımın yayımlanmasının ardından, Milas Belediyesi'nin Güllük'ten sorumlu Başkan Yardımcısı Faik Karagöz, önce Güllük İlköğretim Okulu Müdürü Süleyman Yatakçı'yı, sonra da beni aradı. Okulun yıkılan tel örgü duvarını ve kapısını hemen onartacaklarını söyledi. "Gülçin Hanım, okulun bu tür tamir, bakım işleri olduğunda, hiç dert etmeyin, bizi arayın, gerekeni yaparız" şeklinde konuştu. Sevindim, gururlandım, yüreğime su serpildi.

Cuma öğlen saatlerinde "Milas Belediyesi Acil Onarım Ekibi"nin iki elemanı okula gelerek kapıyı onardı. Kapının ve duvarın daha önceki dönemlerden hasar görmüş kısımlarını da sonraki günlerde yanlarına gereken malzemeleri alıp, yapacaklarını belirttiler. Çalışmalarını görüntüledim. Çünkü, bu fotoğrafları yayımlayarak bir teşekkür yazısı yazmak da gerekirdi.

Öte yandan; Cuma öğleden sonra Milas'ta bizim gazeteye (Milas Önder) uğradığımda, herkesin yüzünde güller açıyordu. Gazetede benim yazımla aynı gün yayımlanan, Kemal Kaşkar'ın "Ketendere'deki okul için yardım talebi" başlıklı haberi ve yurdumun "yüz akı" öğretmenlerinden Ayşegül Sanem Kılıç'ın mektubu da ses getirmiş. Milas Belediyesi, çeşitli sivil toplum örgütleri ve meslek kuruluşlarından, bazı duyarlı yurttaşlardan Milas'ın Ketendere Köyü'ndeki okul için yardım ve onarım sözleri, gönderilen araç gereçler birbirini izlemeye başlamış. Ne güzel! Demek ki; yazılarımız ve haberlerimiz amacına ulaşıyor.

Ben insanlara bilgi ve haber vermek, aydınlanırken aydınlatabilmek, sorunlara çözüm bulunabilmesi, haksızlıkların giderilmesi, daha güzel bir yaşam ve dünya için bu mesleği seçtim. Haberinin ve yazılarının okunduğunu bilmek, bununla da kalmayıp, duyarlı kişiler ve kuruluşlarca gereğinin yapıldığını öğrenmek kadar bir gazeteciyi başka ne mutlu edebilir ki... Bu tinsel doyumun yanında ün, para, mevki gibi şeyler cılız kalıyor bizler için...

Okullarımızın ve öğretmenlerimizin yardım isteklerine içtenlik ve ivedilikle yanıt veren herkese teşekkürler! İşte gerçekten sevap kazanmak, hayır duası almak böyle olur.

Gülçin ERŞEN – 11 Ekim 2014 / Güllük

 
Toplam blog
: 134
: 869
Kayıt tarihi
: 06.07.11
 
 

Ankara Üniversitesi Basın Yayın Yüksekokulu (İletişim Fakültesi) Radyo ve Televizyon Bölümü mezun..