Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ocak '09

 
Kategori
Haber
 

Biz de gelin mi olduk?

Biz de gelin mi olduk?
 

İpek saten takı torbası..


Büyükçekmece Belediye Başkan'ı Hasan Akgün, kızı Yurdagül Akgün'ün mürüvvetini gördü.

Kaya Ramada Otel'de yapılan düğünde, geline torbalar (İpek saten çuvallar) dolusu takı takıldı. Gelinin arkadaşları, takıları el çabukluğu ile saten torbalara dolduruverdi.

Zenginin parası züğürdün çenesini, zenginin takısı bekarın kafasını yorarmış.

Şimdi "durduk yerde hayıflanmanın yeri yok" desem de, bir yüzüğe gelin gittim ya, içim yandı ne yalan söyleyeyim. Neyse olan oldu bir kere.

Büyükçekmece Belediye Başkan'ı Hasan Akgün'ün güzel kızı Yurdagül, Erkan Akyollu ile evlendi. Avcılar Belediye Başkan'ı nın kıydığı nikahta, evlilik cüzdanını, KKTC eski Başbakan'ı Derviş Eroğlu "aile birliğine sahip çıkması" için geline verdi.

Sahi, benim nikahımı kıyan adam o kırmızı cüzdanı kime verdiydi ki?

Neyse konuyu dağıtmanın anlamı yok! Sahiden yok mu? Şu yazıyı bitireyim de ona sonra karar veririm nasıl olsa. Dişlerim gıcırdıyor zaten.. (Bir yüzükle evlenilir mi?) Offf...

Büyükçekmece'lilerden CHP adayı olarak "oy" isteyen Hasan Akgün "Bu akşam çok heyecanlıyım, bu da normal" dedi.

Büyükçekmece Belediye Başkan'ı Hasan Akgün, Kaçak yapılaşmalara gözyumduğu gerekçesiyle mahkemeye verilmiş, Mahkeme kararında; Belediye Başkan'ı Hasan Akgün'ü TCK'nun 72. Maddesine istinaden, 2 sene 4 ay hapis cezası verilirken, 666 YTL de para cezasına hükmetmişti.

Herşey bir yana, el'e gitmişken en iyi şekilde gitmeli dedim.
Bir yüzüğe kandım ya...
Evde, hamam kesesi de yoktu besbelli.
İpek saten takı torbası ne arar?

Haberi internette okuduğumdan beri, dilime bir şarkı takıldı. "Bir gönül vardı bende, henüz aşkı tatmamış, tertemiz hislerine günah nedir katmamış" Dilime takılan şarkıyı söylerken, aklımın bir köşesinde de "Bir yüzüğe gelin geldim ya, iki elim yakanda!" var.

Gülriz Yiğit

 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..