Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Üzeyir Aydın Cebirin Defteri

http://blog.milliyet.com.tr/cebirindefteri

23 Kasım '10

 
Kategori
Şiir
 

Biz geldik

Canım sıkıldı, siz geldiniz
Bana onur verdiniz
Hani biraz beni gerdiniz
Doğdun dediniz ölüme geldiniz
Yağmur mu? Yağıyor, siz mi? Ağlıyorsunuz
Yokluğuma alışın çocuklar
Çekip geldim arkama bakmadan
Bu yol başka yol, dönüşü olmayan
Benim yüreğim çarparken kapandı
Sizin yüreğiniz atsın,
Güneşin doğuşuna baksın
Yokluğuma alışsın
Gözünüz kapalı ben saklandım
Deyin gölgesi peşimde yoklandım

Çekip gittin güneş bile doğmadan
Burcunda yazmış senin sonunu sormadan
Ezelinle başlamış ebede doyamadan
Alışamadık tepelerin sessizliğine
Saklandın sandık baktık yoksun
Ayak izlerinden takıldık peşine
Biz varız düşünme bakarız eşine
Yüreği karanfilim bizi tanırsın
Dualarımız seninle kalsın


Cebirin Defteri; 22, Kasım, 2010; Altıntaş

 
Toplam blog
: 277
: 175
Kayıt tarihi
: 24.08.10
 
 

Emekli, çalışmayı ve şiir seven birisiyim. Evli, bir kız bir oğlan bir damat bir gelin iki de tor..