Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Temmuz '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Biz geniş zamanlar umuyorduk!

Biz geniş zamanlar umuyorduk!
 

Günümüz insanı aşka aşık, aşığa değil! Aşkların kısa dönem askerlik gibi kısa sürmesinin nedeni herhalde bu. Zaplanan aşıklar dönemi bu dönem. Kanaldan kanala geçer gibi aşıktan aşığa geçiliyor. Peki bu neden böyle oluyor ? Çünkü insan insana sevgisiz. İnsan insana tahammülsüz. İnsan insana fedakarlık duygusunu yitirmiş. İnsan insana kendini adamaktan kaçınıyor. Oysa fedakarlık, adanmışlık varsa vardır aşk! Fedakarlığın, adanmışlığın yaşamadığı yerde yaşamaz aşk! Ne yazık ki uğruna kendini adadığı ne bir ideali var günümüz insanının ne de uğruna kendini adadığı bir aşkı .. Nerde ideali, aşkı uğruna her şeyden vazgeçen dünün insanı Nerde hiç bir şey için hiçbir şeyden vazgeçmeyen bugünün insanı Bugünün insanı aşkta da köşe dönmeci. Emek harcamadan yaşamak isteği gibi, emek harcamadan aşk yaşamak istiyor. Sevmeden sevilmek, vermeden almak istiyor. Hiç değilse bir koyup üç almak istiyor. Bir koyup üç alamadı mı ilişki bitiyor. İlişkiler çıkar menfaat üzerine kuruluyor.

Bugün biraz Behcet NECATİGİL' den alıntı yapmak istiyorum sanırım bugunumu anlatabilecek en güzel cümleleri kurmuş. Yaşımız ilerledikce hayat beklentilerimiz farklılaşıyor ya biz degişiyoruz ya da şartlar sonumuzu boyle hazırlıyor...

Behçet NECATİGİL: Sevgileri yarınlara bırakıyoruz, çekingen, tutuk, saygılı..bütün yakınlarımız bizi yanlış tanıyor bitmeyen isler yüzünden. biz böyle olsun istemezdik bir bakis bile yeterken anlatmaya herseyi, kalbimizi dolduran duygular, kalbimizde kaldı... Biz genis zamanlar umuyorduk! çirkindi dar vakitlerde bir sevgiyi söylemek. Yillarin telaslarda bu kadar çabuk geçecegi aklımıza gelmezdi. Gizli bahçemizde açan çiçeklerimiz vardı.. Gecelerde ve yalnız.ya vermeye az bulduk... yahut vakit olmadı!mutluluğu kovalarken tökezleyip düştün demek... mutluluk kovaladıkça kaçan bir şey de değildir halbuki. biz bir adım attıkça, o bize koşacaktır. kimseyi incitmek için kötü söz sarf etmeye de gerek yoktur aslında; sevginin gizlenmesi kafidir. güzel sözlerin esirgenmesi yada. yalnız kimin incidiği muamma olacaktır.mutlu olmak için en dogru zamanı bulmalıyım! geniş zamanlar ummalıyım; biriktirdiğim, hasret kaldığım tüm sevgimi dillendirmek için..en dogru sevgi sözcüklerini seçmeliyim ve en doğru kişiye söylemeliyim.mütemadiyen mutluluğu kovalamalıyım! o bana yaklaştıkça ben altında çapanoğlu aramalıyım. neden niçin diye sürekli irdelemeli, sorgulamalıyım.an gelmeli; işte buldum! demeliyim. doğru yer doğru zaman doğru kişi üçlemesi içinde. Beni bugün anlatacak en doğru cumleleri buldum diye düşünüyorum.

 
Toplam blog
: 27
: 2069
Kayıt tarihi
: 14.08.06
 
 

İzmir doğumluyum ama tamamen bir Çanakkale aşığıyım. Herkesin hayatı bir öyküden oluşuyor ve ben ..