Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Kasım '08

 
Kategori
Şiir
 

Biz gerçek miyiz...

BİZ GERÇEK MİYİZ


Biz yaşıyor muyuz şu yaşadıklarımız gerçek mi?

Şuan benim bunları düşünmem, bunları yazmam gerçek mi?

Ya da akşam olduğunda güneşin ufuktan batması,

Âlemin kapkaranlık bir zindan gibi olması

Sabah olunca da güneşin tam ters yönden doğması,

Dünyayı parlak bir ışıkla aydınlatması

Bunlar gerçek mi?


Biz neyiz, ne için yaşıyoruz?

Bizim bu dünyada ki amacımız ne?

Bizim için yarın var mı, yoksa bugün son mudur?

Bilmiyorum, biz yaşıyor muyuz, biz gerçek miyiz?


Ben yirmi yıl yaşadım mı?

Yoksa ben dün akşam mı doğdum?

Acaba az sonra uyanıp bunların bir rüya olduğunu mu göreceğim?
Bilmiyorum biz yaşıyor muyuz biz gerçek miyiz?


Her şey karmakarışık sorular sormakla bitmiyor ki

Doğmak, yaşamak, ölmek,

Dün, bugün ya da yarın,

Ben bunları bu zamana kadar çözemedim

Bundan sonrada çözmeye uğraşmayacağım

Biz yaşıyor muyuz, biz gerçek miyiz?

 
Toplam blog
: 6
: 382
Kayıt tarihi
: 30.07.08
 
 

2008 KKU GÜZEL SANATLAR RESİM ÖĞRETMENLİĞİ MEZUNUYUM, Sanat konusunda arştırmalarım devam ediyor bun..