Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ocak '10

     
    Kategori
    Gezi - Tatil
     

    Biz gidiyoruz...

    Çok şanslıyım sanırım.:)))

    Yine bir tatil planı yaptım ve kimse itiraz etmedi, hatta eşim ve kızım benden önce yola çıkıyorlar.

    Eminim oğlumda hepsinden önce hazırlanmaya başlardı ya, daha 1 yaşında olmasındanmıdır nedir, pek idrak edebilmiş değil olayı.

    22 ocaktaki basel-mulhouse biletlerimiz 2 ay öncesinden alındı. Güzegahımızı şuan bilemiyorum ama benim kararıma göre, Mulhouse, Besançon, Lyon, Marsilya, Monaco oradanda italya ya Venediğe kadar olan şehirler ve daha sonrada isviçrenin kuzeyine kadar önümüze neresi gelirse 11 günlük bir gezi planladım.

    İçimdeki düş, minik minik kasabalarda, göl kenarlarında, daracık sokaklarda gezinmek.

    Fransız peynir ve şarabını, İtalyan pizzasını, isviçre çikolatasını tadabilmek,

    Como gölünü görmek,

    Venedik deki yüzlerce köprüden geçerken tarihi iliklerime kadar hissetmek.

    30 yaşıma kadar görmediğim yerleri, çocuklarımın küçücük yaşta görmesiyle mutlu olmak...

    Düşüme 2 gün kaldı, dönüşte sizinle hepsini paylaşabilmek dileklerimle....

     
    Toplam blog
    : 1
    : 456
    Kayıt tarihi
    : 19.01.10
     
     

    1974 istanbul doğumluyu. Ticaretle uğraşıyorum, Gezmeyi çok seviyorum. 2 çocuğum var ve evliyim...