Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Temmuz '11

 
Kategori
Deneme
 

Biz hiç iç olamadık

Biz hiç iç olamadık
 

İç olmak? Ne demek sahiden? Bu kadar iç içe yaşadığımız bir dünyada nasıl bu kadar kayıtsız kalabiliyoruz olaylara? Ya da aynı rahimden çıkıp aynı insanlar arasında büyüdükten sonra nasıl bu kadar uzaklaşıyoruz birbirimizden? Geçenlerde tanık oldum bu tuhaf duruma : "Sen karışma bey bırak kendi içlerinde hallederler." Ne tuhaf değil mi? Bir masaya oturduğumuzda bir saatten fazla konuşamadığımız yakın akrabalarımızla iç'mişiz meğer(!) Neden bahsediyorlarsa artık? Anlayamıyorum nasıl bu kadar yakınken bu kadar uzağız birbirimize? Sözde kalabalığız, peki ya yalnızlığımız? İmreniyorum şu büyük aile davetlerine... Özel günlerde bir araya gelinilen dayı, amca, hala ve teyzelere... Biz nedense öyle olamadık. Hata kimde? Bizi böylesine ayıran şey para mı yoksa hırslarımız mı? Hala gülüyorum. "Kendi içlerinde hallederler bey sen karışma" !!! Biz hiçbir zaman iç olamadık ki birbirimize, ne dayımla ne amcamla ne de halamla... Farklı fikirlerin bizi bir araya getirmesi değil miydi zenginlik. Eeee o zaman bizim milyoner olmamız gerekmez miydi? Ama olmadı. Çünkü hırs vardı gözlerde, hoşgörü değil. Aynı olmayı beklememeliydik belki de... Sanırım şimdi görev bize düşüyor. Birbirimizden kopmamak için elimizden geleni yapmak. Ben özendiğim geniş aile tablolarına ulaşabilmek için ne gerekiyorsa yapabilirim. Çünkü gelecekte çocuklarımın o mutlu ve geniş aile tablosunu, "canım halam, aslan dayım" diyebilmeyi hak ettiklerini düşünüyorum. Umarım bir gün akrabalık bağları, hırs ve paranın önüne geçebilir.
 

 
Toplam blog
: 9
: 548
Kayıt tarihi
: 19.05.11
 
 

İel öğrencisiyim. Hayat hakkında çok fazla şey iddia edemeyecek kadar yeniyim. Ama sonuçta herkes..