Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ekim '07

 
Kategori
Güncel
 

Biz,kaç kişi değiliz?

Biz,kaç kişi değiliz?
 

Daha önceki yazımda, sadece "BİZ" olduğunu söylemiştim.Ama o günden beri düşündüm de;"biz, siz, onlar" yaratılıyor. "Mahalle baskısı" kavramı var.Bendeniz, şu anda bir mahalle ortamında değilim, ama Beşiktaş'ta 22 daireli bir apartmandayım.2-3 dairenin karısı kızı başörtülü olsa, beni hiç ilgilendirmez. 21dairenin karısı kızı çarşafa, adamlar da sarık cübbeye girse, bende baskı olur mu, olmaz mı?

Sen, ne kadar dersen de; olur! O insanlar tabii ki beni oradan kovmaz. Ama ben onların tarzında yaşayabilir miyim? Bazen bakışlar bile bir nevi silahtır.Daireme çıkarken, kapılarda pabuçlar görsem..Ne tür duygu içnde evime girerim?

Çocukluğum Fatih'te geçti."Aktar Yekta" çıkmazında oturuyorduk.Bazıları, akşam evine gelince mangalını yakıp, rakısını içer; bazıları da durup,namazını kılardı.Bu insanların, o zamanlar düşmanca tavırlara girdiğini görmedim.Herkes, ne yaparsa yapsın, sabah kardeşti.

Kimsenin kabahati yok, biz kendimizi uçuruma atmak isteyenlere çanak açıyoruz.

Bu sistemden memnun olanlar da, "Allaha bin şükür" diyor! Geçinsinler bakalım.

Evet, onlar ve biz var. Onlar; türbanla, badem bıyıkla her işlerini kolayca yaptırıyorlar. Geçinmek uğruna,şahsiyetini satanlara ne diyeyim?

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..