Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Eylül '07

 
Kategori
Güncel
 

Biz kaç kişiyiz?

Biz kaç kişiyiz?
 

Açıkçası, bendeniz bu lafa ısınamadım: "BİZ KAÇ KİŞİYİZ?"... Bence, "BİZ" diye bir kavram var: Bu "BİZ" hepimiziz. Bir kısmımız kendilerine "BİZ" derse; diğerleri, "SİZ" olur. "BİZ" 70 milyonuz... Değil miyiz?

Bendeniz, bizi 70 milyon bilenlerdenim. Gerçi, DİE milleti bütün gün eve kapatıp saydığı halde, kesin rakamı bir türlü veremez ya!.. Neyse geçelim onu.

Ülkemiz saldırıya maruz kalsa; "Siz gidin cepheye, biz gelmiyoruz!" veya "Biz gidiyoruz, siz oturun!" mu diyeceğiz?

Koskoca Osmanlı, ben- sen kavgasından paramparça olmadı mı? Yok olmadı mı? O zaman da emperyalistler böldü milleti... Şimdi de hala uğraşıyorlar, küllerinden doğmuş anka kuşunun kanatlarını yolmaya!

Bayrak mitinglerine gidenler, "ONLAR-BUNLAR" değildi. Bendeniz, Tandoğan ve Çağlayan'da bulundum. Hiç bir parti veya kişi için değil; sadece Atatürk yolunda, aynı bayrak altında, emperyalistlere karşı, hiç bir partiyi beğenmeyen halktı oradakiler, küçük çocukları omuzlarında... Bu halk, seçimde oylarını kerhen kullandı.

Ülke o kadar sıkıntıda ki; çoğunluk, günü kurtarma derdine düşmüş. Bırakın çok ileriyi, burunlarının ucunu göremiyor! Hiç bir yurttaşıma kızamıyorum. "Biz-siz" yok diyorum ben; "hain" yok demiyorum! "mandacı" yok demiyorum. Onların da, Allah müstehakını verecektir!

"Biz kaç kişiyiz" diye sayıp ta ne yapacaksın? Çıkan sayı hoşuna giderse, parti kuracak; kurtarmazsa vaz mı geçeceksin?

Kurun partinizi kardeşim; programınızı yapın, halka anlatın. Kapı kapı dağıtın. Kafama yatarsaaa; üye de olurum, nefer de olurum, rey de veririm... Kan grubum da (AB+). Kimse, "En Atatürkçü benim", "En dindar benim" deme hakkına sahip mi?

Başımıza taş yağarsa, taşlar ayrım yapmayacak!.. Yapar mı yoksa?...

Günümüzde meteoroloji süper seviyede. Büyük birader, seçilmiş üstün kardeşlerimize, önceden haber verir mi?Onlar erer mi muradına, BİZ çıkar mıyız kerevetine?!...

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..