Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Haziran '08

 
Kategori
Güncel
 

Biz kadınlar böyle miyiz?

Biz kadınlar böyle miyiz?
 

4 kadının oynadığı“sex and city” dizisini izlemedim, ama yeni vizyona giren filmini izledim.

4 kadının oynadığı “desparete housewifes” dizisini de bir süre takip ettim.

Bu Amerikan dizilerinin kadını yansıtma şekli bana çok yabancı geliyor. Bazen ya ben çok farklıyım , ya da bu Amerikan kadınları böyle diyorum.


Kadınlar alışveriş ve marka için bu kadar mı deli olurlar?


Kız arkadaşlarını görünce delice çığlık mı atarlar?

Hep sevgili peşinde midirler?

Evlilik hayatlarının esas amacı mıdır?

Bu kadar basit yaratıklar mıdır?

Özel hayatlarını en ince ayrıntısına kadar anlatırlar mı?

Diğer taraftan bu tarz diziler bizim toplumu da metamorfoza mı uğrattı?

Bizim ürün “Avrupa yakası” nda bu dizilerden kırıntıları ve esintileri bulmak mümkün. Tantanalı, şaşaalı kız arkadaş muhabbetleri.

Sex and city filminde ne buldum?

Filmde öne çıkan şey, kadınlar arası dayanışma ve paylaşma. Dertlerini ve sevinçlerini hep beraber yaşıyorlar. Birini sevgilisi terk ettiyse, sanki hepsi terk edilmiş gibi tepki koyuyorlar. Burası hoş.

Başrol oyuncusu Carrie nin giydiği kıyafetler etkileyici ve güzel tasarımlardı ve kendisine çok yakışmıştı.

Onun dışında kocaman bir hiç ve boşluk.

Kadınların duygusal olarak anlaşılma ihtiyacı erkeklerden fazla, özgüvenleri daha az belki.

Ama biz kadınlar bu filmlerde yansıtılandan ibaret değiliz ve çok fazlasıyız …

Galiba yeni nesil biraz daha fazla “sex and the city”.

Ben “lost” alayım.

 
Toplam blog
: 144
: 1429
Kayıt tarihi
: 12.09.07
 
 

ODTÜ İşletme mezunuyum, felsefe bölümünde master eğitimi aldım, uzun yıllar bankacılık ve finansm..