Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Kasım '15

 
Kategori
Güncel
 

Biz mülteci durumuna düşseydik Araplar bizi almazdı

Biz mülteci durumuna düşseydik Araplar bizi almazdı
 

İran’da mülteci var mı? Hayır. Suudi Arabistan’da var mı? Hayır. Peki, Kuveyt’de, Yemen’de şurada burada? Yok. Kendi halkını bile kabul etmiyor bunlar, seni mi kabul edecekler!

Hepsinin durumu da iyi, sokaklarından petrol akıyor; yani çil çil dolar. Benim soydaşlarım deryalarda telef olacak, çocuklarının ölüleri kıyılara vuracak, Avrupa kapılarında perişan olacaklar ben onları ülkeme kabul etmeyeceğim ha?

Bu Araplar biz mülteci olsaydık hiç bizi ülkelerine alırlar mıydı? Mümkün değil. Denemek için mülteci durumuna düşmeye razıyım. Hele hele elin Alman’ını, Fransız’ını kapıdan bile sokmazlardı.

Yardım etseler bile Müslüman, Müslüman olmayan diye ayırırlardı. Ben Arapların birine yardım ettiklerine hiç rastlamadım. 99 depreminde Araplardan bize yardım geldi mi?

Iraklı, Suriyeli mülteciler de yanlarında onca petrol zengini Müslüman Arap ülkesi varken, yani din kardeşleri dururken Türkiye’ye ve kâfir dedikleri Avrupa’ya gidiyorlar.

Şimdi hani olur ya dünya bu şartlar değişse tablo tersine dönse, Hıristiyan Avrupalılar Müslüman Arapların kapısına dayansa durum nolur merak ediyorum. Hani yani dinimiz de yardım edin diyor ama ben yine de emin değilim!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..