Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Kasım '13

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Biz neden kaybettik biliyor musun

Biz neden kaybettik biliyor musun ?
İkimiz de yorgun bir halde bir köşeye sinmiş geçmişimize küfrediyor ve geleceğe ümidimizin kalmadığına inandırıyorduk kendimizi.
Bir dal sigara uzattığımız anda başladık,
aynı gökyüzüne aynı yerde bakmaya.
Ve aylar sonra yağmur yağdığında senin kalkıp başka bir yere sığındığında gördüm aramızdaki farkı.
Ben yine aynı yerde, yağmurun altında soğuğa rağmen orada bir dal sigaranın ateşiyle ısınma çabası gösteriyorken, sen sıcak bir yerde sigaranın keyfini çıkarmak için başka sığınaklar aramaya başlamıştın.
Tek fark buydu, ben kalandım sen ardına bakmadan çıkar uğruna terk edip gidendin..
Ben yine aynı yerde aynı yalnızlığın mutluluğunu acı bir şekilde yaşarken,
sen başka ellerde yaşamın ne kadar acımasız olduğunu öğreniyordun.

Kırıyorlardı seni, üzüyorlardı,
Her gün öldürüp, bir gün yaşatıyorlardı.

sen, sana değer vereni değil,
sana acı çektirenleri seçtin.

Sen şimdi "Aşk"a yorgun,
ben yalnızlığa, yalnızım...

ali türkmen
(on üç kasım iki bin on üç)

 
Toplam blog
: 54
: 422
Kayıt tarihi
: 13.05.13
 
 

Radyo programcısı ve İzmir Eylül Universitesi Metalurji Malzeme ve Mühendisliği okumaktayım.   Di..