Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Temmuz '20

 
Kategori
Psikoloji
 

BİZ NEREDE YANLIŞ YAPTIK?

 Ben başıma gelen hiçbir şeyin tesadüf olduğuna inanmam, her şeyin bir sebebi  vardır diye düşünürüm.Bizde bir söz vardır, BİR MUSİBET BİN NASİHATTAN İYİDİR.ANLAMI:"Yanlış bir yol tutmuş kimi insanlar vardır ki, onlara ne kadar çok öğüt verirsen ver, tuttukları yanlış yoldan çevirmekte olan bu öğütler bir fayda temin etmez. Ama takip ettiği yanlış yolda başına gelen bir felaket, onu doğru yola getirmekte daha etkili olur.Şu an bunu yaşadığımızı düşünüyorum. İnsanlık olarak yanlış yoldaydık.İsrafın,bencilliğin,düşüncesizliğin ,duygusuzluğun,acımasızlığın dibine batmış bir insanlık!Sırf  tanıdıklarımız görsün diye çekilen yemek fotoları o yemeği alamayan biri ya onu görürse,gösteriş meraklısı  ( HEPİMİZİN ÇOCUĞU VAR ,OLAMAYANLAR DA VAR) Diş buğdağı partileri,bebek olmadan yapılan BABY SHOWERLAR(Kİ BEN SAĞLIKLI DOĞACAKLAR  MI KORKUSU YAŞARKEN KIYAFET BİLE ALAMAMIŞTIM )

BİR EVİN TABUSUYLA FOTOĞRAF ÇEKTİREN GÖRGÜSÜZLER VEYA MASANIN ÜSTÜ ÇEKİLEREK SİGARA LÜKS TELEFON VE LÜKS ARABA ANAHTARI VE HATTA ALTINA YAZILMIŞ “KISKANMA  ÇALIŞ % 100 ALINTERİ” YAZAN NE DİYECEĞİMİ BİLEMEDİĞİM NEYİ İSPATLAMAYA ÇALIŞTIĞINI ANLAYAMADIĞIM YETERSİZ TİPLER…

SİZ DİYECEKSİNİZ Kİ HİÇ Mİ FOTO PAYLAŞMIYORSUN TABİ PAYLAŞIYORUM.SEVDİKLERİMLE YEDİĞİM BİR AKŞAM YEMEĞİ ÇEKİLİR ELBET GÜLÜMSEMELERİN BOL OLDUĞU (SADECE YEMEK ÇEKİLMEZ BENCE YA BİRİNİN CANI ÇEKERSE) YENİ ARABA DA ALABİLİRSİN EV DE AMA BÖYLE SADECE ARABA EV ÇEKİLMEZ Kİ (HERKESİN GÖZÜNE BATIRIR GİBİ).  PAYLAŞIM YAPA YAPA İYİCE YOZLAŞTIK ŞU PANDEMİ DÖNEMİNDE TAKKEMİZİ ÖNÜMÜZE ALIP DÜŞÜNMELİYİZ BİZ NEREDE YANLIŞ YAPTIK?  NASIL DÜZELTEBİLİRİZ? DİYE…

 
Toplam blog
: 130
: 480
Kayıt tarihi
: 13.08.08
 
 

17 Haziran 1982 Manisa doğumluyum. Türkçe öğretmeniyim. İzmir'de yaşıyorum. Yazmak yaşamak benim ..