Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mart '08

 
Kategori
Şiir
 

Biz ölmedik ey dostlar

Seni anlatmak istiyorum sözümü kesiyorlar

Devrimlerini öğretmek istiyorum

Dönüp bakmıyorlar

Dolmabahçe Sarayı’ na gitmek istiyorum param yetmiyor

Senin istediğin bir genç olmak istiyorum

Herkes önüme taş koyuyor

Ayağıma sabun, ağzıma gem takıyorlar.

84 yıl oldu atam

Bense 18 yıl oldu

5 yılım kaldı çağ açmak için

40 yılım kaldı yaşamak için

Ağlıyorum seni anlamayanlar için

İşte cumhuriyet diyorum; özgürlük yok,

İşte inkılaplar burada diyorum; dönüp bakan yok, yoruldum Allah’ım bittim diyorum

Kendimi suçlu hissediyorum

Elimi sol yanıma götürüyorum ve aklıma geliyor

“Dinlenmemek üzere yürümeye karar verenler asla ve asla yorulmazlar. ”dediğin

Yaşıyorum bunun için yaşıyorum

Vatan aşkıyla doluyum ve milletimi yüceltmek istiyorum

Bizler ölmedik Atam Türk Gençliği yaşıyor ve dimdik ayakta

Yarın bilim olimpiyatında

Sonraki gün insanlık olimpiyatında

Türkler hep alkışlanmakta

 
Toplam blog
: 21
: 411
Kayıt tarihi
: 21.09.06
 
 

Çalışmayı ve okumayı seviyorum. Uyumayı sevmiyorum. Herşeyi bilmek istiyorum. Bütün insanları tanıma..