Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

03 Şubat '17

 
Kategori
İlişkiler
 

Biz ölümlüler bunu hep yapıyoruz.

Biz ölümlüler bunu hep yapıyoruz.
 

''Melekler Yüreğinizden Öpsün'' Sabiha Rana (resim internet)


Yaşam ve ilişki koçuyum ya ben :)

Evlenmeye niyetlenmiş iki genç danışanımla birlikte ilişkileri üzerine sohbet ediyor, faydalı olmaya çalıştığım bir seans halindeyiz...

Genç kız: ''Ama ama'' diyor, ''ben, beni ölümsüz sevecek biriyle evlenebilirim''

Bu hanım kızımıza cevabım sizce ne olmuştur? 


Dayanamıyorum. Yazıyorum.

 

Ben: Hanım kızımıza dönüp, ''kızım sen ölümsüz müsün?''
Genç kız: Hayır.
Ben: Delikanlıya dönüp'' oğlum sen ölümsüz müsün?''
Delikanlı: ''Hayır''
Ben: ''A benim güzel kızım, sen ölümlü, bu çocuk ölümlü. Ölümlü biri olarak, yine ölümlü birinden, ölümsüz sevgi beklemek ne kadar inandırıcı olur. Buyur sen cevap ver.''

 

Biz ölümlüler bunu hep yapıyoruz.

SR. :)

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..