Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '19

 
Kategori
Şiir
 

Biz Oluyorum

Bir sen, alıyorum yuregıme koyuyorum
Bir ben alıyorum sonra
Cocuk oluyorum umudumun yerine
Maviler alıp yesiller satıyorum
Kurumuş bır karanfılın gölgesinde buyuyorum
Huzun satın alıyorum bazen bedava
Ustune sevda veriyorum karsılıksız
Adını bılmedığım bir ıklım olayının selıne kapılıyorum
Geç ıklımlerden uyanıyorum sonra gecmeyen uykulara
Gecenı sabahıma sabahını geceme katıyorum
Onla da olan burda da olan yanıbaşımda olan her seyı gözlerime yazıyorum
Vurgun yemek pahasına kosuyorum cocuklugun kollarına
Sonra ateş oluyorum elınden tutuyorum yuregımın
Gögsumde sakladıgım yangının kıvılcımı oluyorum
Bir bakmışım yare yar, kendime dar oluyorum
Ardından baktıgım yıllara ucan bır guvercın oluyorum
Ordan bır zeytın dalı uzatıyorum gelecege
Bir sarkıda buluyorum sonra en eskı anımın cığlıgını
Aynaya dayadıgım gözyaşlarım oluyorum sonra hesapsız
Velhasıl her sey oluyorum da
Bir sen olamıyorum yarınlara dair
Ve en guzel yerindeyim aşkın
Uyusturulmuş bir bılıncın narkozdan cıkmak ıstemeyişi oluyorum
İçimde yasayan yasamayan dalgalanan her ne varsa kendim oluyorum sonunda
Böylece buyuyor yokuş oluyorum yollara
İnişi olmayan bir rampanın ucunda biz oluyorum
Acı cektikçe özgurleşıyor ve ozgur oldukca bir seyden korkmuyorum
Bir gune basıyorum bır gulun guzelliğini
Cıkışı olmayan şiir kapısından bakıyorum dunyaya
Iyi ki sanat var yoksa cıldırır evren dıyorum...
 

 
Toplam blog
: 174
: 269
Kayıt tarihi
: 20.11.08
 
 

Yazmak bir sevda ..