Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ekim '11

 
Kategori
Siyaset
 

Biz seninle kardeşiz

Biz seninle kardeşiz
 

Bu vatan bizim


Sevgili dostum. Ben bir Türk’üm.  Bir Türk ailenin çocuğu olarak bu topraklarda dünyaya geldim. Sen de bir Kürt’sün. Sen de bir Kürt ailenin çocuğu olarak bu topraklarda dünyaya geldin. Biz seninle arkadaşız, biz seninle dostuz, biz seninle kardeşiz. Ben o dağdakini tanımam, Türk kardeşimi vuranı tanımam, ama seni tanıyorum. Bir gün sana kötü söz söylediysem vur yüzüme. Bir gün arkandan aman sende dediysem dilim kopsun. Bir gün yan gözle baktıysam gözüm çıksın. Allah’ın var bende senden görmedim, duymadım. Hatta çok şeyleri birlikte paylaştık, birlikte yedik içtik, yardım gerektiğinde birbirimize koştuk. Biz seninle kardeşiz. Bu toprağı bölmenin anlamı yok, inan bana. Bu toprağı bölmek dış güçlerden başka kimsenin işine yaramaz, ekmeğine yağ sürmez. Hem benim Çerkes kardeşim de var, Laz kardeşim de var, başka kardeşlerim var. Sadece benim değil senin de kardeşin onlar. Biz hepimiz kardeşiz. Hepimiz bu topraklarda doğduk, büyüdük. Bilir misin? Bilmen lazım, bilmen şart, o dış güçler varya o dış güçler, işte onlar birinci dünya savaşından hemen sonra bu ülkeyi böldüler, paylaştılar da Mustafa Kemal Paşa birleştirdi hepimizi. Bunu tek başına yapmadı. Bu toprakların hepimizin olduğunu hepimize hatırlattı, birlikte kurtardık. Amaç yine aynı, yine dış güçler, yine dünyanın bu en güzel ülkesini güçlü görmek istemeyenler. Sana bunları neden anlatıyorum, lütfen o dağdakilere güler yüz gösterme. Biz seninle kardeşiz ama onlar değil. Onlar işte bu dış güçlerin kardeşleridir.

Kardeşin

Ertunç  Alpman

 
Toplam blog
: 42
: 1605
Kayıt tarihi
: 06.09.11
 
 

20. yüzyılın 2. yarısında bu dünyada doğdum. Eğer layık görürseniz insan diyebilirsiniz bana. Yük..