Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Şubat '11

 
Kategori
Sevgililer Günü
 

Biz sevgili değiliz

Arkadaşız ama sevgili değiliz. Evlenme teklifi aldım ama sevgili değiliz. Benden hoşlanıyor ama beni sevmiyor. Beni seviyorsa herkesi de seviyor. Benim ilişki durumum karışık. Kafam da karışık. Sevgili olmamıza bile fırsat olmadı. Elele tutuşmadık, gözgöze bakmadık, şarap içmedik. Sevgili değiliz. Ama evlenebiliriz. Sevgililer gününde hediye almadım, mesaj bile almadım. Çünkü sevgili olmaya vakit bulamadık. Sevgililer günüm hatırlanmadı. Ama sevgililer gününden sonra, gece yarısı canı çekince beni aradı. Bana "sitemlerini Temmuz'a bırak" dedi. Belki sitemlerim gene gelecek Şubat'a kalır. Gelir diye altı ay bekledim, gelmedi. Sonra bir altı ay daha bekledim, yine gelmedi. Aramadı da... Godot geldi, o gelmedi. Çünkü gözden ırak gönülden denizaşırı oldu. Anladım, sevgili değiliz. İyi de niye evlenme teklif etti? İki Başak burcu olmak bundan dolayı zor herhalde... O, bilmem ne teorisine göre sevgili olmanın şartlarının oluşup oluşmadığını analiz ediyor. Bense, sevgili olarak beni yeterince sevip sevmediğini analiz ediyorum. Sonunda olan aşka oluyor, yıllar geçiyor. O beni unutuyor, ben unutamıyorum. Sevgili olmanın bir prosedürü ve kuralı nasıl olur anlayamıyorum. 

 
Toplam blog
: 111
: 670
Kayıt tarihi
: 01.02.11
 
 

ODTÜ Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği mezunuyum. İlgi alanlarım edebiyat, sinema, tiyatro, TV..