Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ağustos '11

 
Kategori
Blog
 

Biz seviyeli eleştiri yapmayı hiçbir zaman öğrenemeyecek miyiz?

Biz seviyeli eleştiri yapmayı hiçbir zaman öğrenemeyecek miyiz?
 

Milliyet Blog


Birkaç gündür burada siyasi yazılarda yazmaya başladım. Siyaset benim önceleri de devamlı uğraştığım bir konu olduğundan bunu yazarlık deneyimim ile kaynaştırmayı düşündüm. Yazılarımın okunma oranlarından bu konuda başarılı olduğumu görebiliyorum.


Ama benim asıl vurgulamak istediğim bir şey var ki çok acıklı bir konu yorum yapmayı bilmiyoruz. Okuduğunuz yazı sizin görüşlerinizi yansıtmayabilir, size ters gelebilir ama bu size yazıyı yazan kişiyi cahil, bir şey bilmez ilan etme hakkı vermez. Şimdi bana pek çok ağabeyim yine gelip kızacak. Yaşım küçük olduğu için sindirmeye çalışacak. Hayır, bu gibi girişimlere hiçbir zaman pabuç bırakmamışımdır ama savaş ilanı verir gibi yorum yazarak da olmuyor. Gelen sert ve bazen hakarete varan yorumlara ben de mecburen insanız galeyana gelip sert cevaplar veriyorum sonra bana yakışmadığını düşünerek pişman oluyorum. Sonuçta hiç hoş bir tablo çıkmıyor ortaya.


Buradan rica ediyorum eğer edep çerçevesinde yorum yazmayı beceremiyorsak yorum yapmayın yazılarıma. Kimse yanlış anlamasın beni eleştirmeyin demiyorum, bizzat eleştirilmekten memnun olan, eleştirilmeyi gelişimin aracı gören biriyim. Ama yıkıcı yerine yapıcı eleştiriler taraftarıyım. Ben bundan sonra ne olursa olsun gelen yorumlara sert cevap vermeyeceğim. Siz de hakarete varan eleştiriler yapmazsanız ve seviyeli eleştiri yapmayı denerseniz memnun olurum.

Saygılarımla

Mehmet Emin ÖZTÜRK  

 
Toplam blog
: 352
: 3094
Kayıt tarihi
: 02.08.08
 
 

1989’da Aksaray’ın Eskil ilçesinde doğdu. İlköğretimini 2004 yılında Eskil Cumhuriyet İlköğretimi..