Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Eylül '09

 
Kategori
Güncel
 

Biz var ya biz...

Biz var ya biz...
 

Bilmiyorum, ne zaman adam oluruz...


Eski görünümünden eser yoktu.
Aradan geçen 6 buçuk ay onu çelimsiz, tir tir titreyen bir 'çocuk' yapmıştı.
Bu süre içinde gün yüzü, güneş yüzü de görmemişti, belliydi.
Başında beyaz bir beyzbol şapkası, üzerinde eski lacivert bir mont ve jean vardı.
Sakalları uzamış ama saçlarını yeni kestirmişti.

Uzunca süredir birisiyle ilk kez(!) buluşacaktı.
Çok heyecanlıydı...
Hatta korku içindeydi. Telaş içindeydi.
'Başıma' bir şeyler gelir' diye...

Kolay değildi, gecenin karanlığında İstanbul gibi bir yerde tek başına bir 'çocuk'...
Üstelik E5 kenarında.
Haklıydı...

'Başına' bir şey gelmeden, o birisi gelmiş az da olsa rahatlamıştı.
Birisi dediğimiz; en fazla 24 saat kadar öncesinde vekalet verdiği avukat amcalarından birisiydi.

Buluştular.
Otomobilde Frank Sinatra eşliğinde hasret giderdiler, dertleştiler.
Derken; bu zavallı, bu biçare çocuğun karnı acıktı.

Avukat amcasına döndü ve 'bana sucuk ekmek' alır mısın?' dedi
Avukat amca mesleği gereği bir koşuda yandaki büfeden ona 'sucuk ekmek' aldı.
Çocuk bir yandan karnını doyuruyor, bir yandan da mızmızlanıyordu.
'Babamı çok özledim, ona çok üzülüyorum avukat amca' diye.

Avukat içinden, 'asıl sen kendine üzül' der gibi başını salladı, sonrasında garip çocuğa dönerek, 'herşey istediğimiz gibi gelişiyor, böyle giderse babana da, anana da en kısa zamanda kavuşacaksın' dedi.
Teselli etmek de avukatın görevleri arasındaydı.
Mutlanmış, umutlanmıştı artık çocuk...

İkili; önce bu muhteşem geceye eşlik eden Frank Sinatra'ya teşekkür etti sonrasında da tekrar görüşebilme dilekleriyle ayrıldı...

............................

Gerçekten çok tuhaf olduk diyorum, anlatamıyorum.
Neredeyse makdulü bırakıp, o garip ailenin o çocuğuna kucak açacağız. (İsmini kullanmak istemiyorum.)
Açılan pankart, televizyon/gazetelerdeki ayrıntılar ve yorumlara dikkat edin.
Hak vereceksiniz.
Kimse merak etmesin, otuzuna kalmaz çıkar.

O zamana kadar bizler de onu dizilerde filmlerde reklamlarda oynatır hale çoktan gelmiş oluruz.

Biz varya biz...
Bilmiyorum, ne zaman adam oluruz.
 
Toplam blog
: 660
: 862
Kayıt tarihi
: 15.04.08
 
 

Atatürk, cumhuriyet ve Türkçe sevdalısıyım. Hayatımda hiçbir konu veya olay karşısında 'keşke' de..