Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Eylül '09

 
Kategori
Şiir
 

Biz vardık üzerinde o kadim tuvalin.

Biz vardık üzerinde o kadim tuvalin.
 

_________________________________________________________________________________________________________


Pek bir hüzünlüydü bu sabah Moda.
Yapraklar sararmış, ıslanmıştı da.
Yine aynı köşeden baktım adalara,
Gördüler mi seni, sordum martılara.

Bıraktım kendimi yağmurun nemine.
Aldırmadım da hüzündaş köpeğe.
Her bir damla sanki senden hediye,
Ah bir gelsen, konuversen gönlüme.

Kayboldum renginde bensiz hayalin.
Yoksa hiç mi olmadım aşka misalin.
Yüce Râb biliyor ki bu senin mealin,
Biz vardık üzerinde o kadim tuvalin.

Hiç kurtulacak gücüm yok hüzünden.
Belki de medet ummalıyım seherden.
O ıssız geceler ki, sevdanda inlerken,
Sense asi melek, sevdin mi yürekten.

aks

 

 

 
Toplam blog
: 462
: 1159
Kayıt tarihi
: 07.03.09
 
 

Ne güzel bloglar yazdık, ne muhteşem dostluklar kurduk; onlar kaldı baki... ..