Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

27 Kasım '08

 
Kategori
Şiir
 

Biz

Biz
 

Allah ayırmasın


Sen ve ben,
Toplasalar,
İşte biz.

Bizi çarpsalar,
İki misli sevgimiz.

Seni benden çıkarsalar,
Ne sen ne de ben,
Eksilmeyiz.

Ya bölseler,
Biz bütünüz,
Bölünemeyiz.

Not:Bu şiir eski defter sayfalarımdan bulduğum bir şiir, kime ait olduğunu tam olarak bilemediğim için yazamıyorum ama lise yıllarında yazmış olmalıyım çünkü
toplama, çıkarma, çarpma ve bölme ile ilgili ve ben bu şiiri hala çok beğeniyorum,
Sizlerle de paylaşmak istedim.

Herkese sonsuz sevgiler


Alyoşa


 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...