Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Eylül '10

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Biz

Biz
 

okyanus.


Umutla başlayan günde ne yapmam gerektiğini düşünmekle geçerken zaman, keyfimin kahyası olan kahvemin bitmiş olduğunu fark ettim. Çağın en meşhur marketlerinden birinde girişe konan kitaplardan birine göz gezdirdim. Yine Elif Şafak ve bir romanıydı elimde duran. (Almak istedim ama, elimde ki bana göre değersiz kağıt parçasının sadece kahvemi almaya yeteceğini hissettiğim de, acıdı canım. İşte dedim böyle olunuyormuş kulu kölesi. İstediğin şeyi almaktan fazlasına yetmiyormuş senin ona verdiğin değer. Bu çağda insanlığın insanlıktan çıkmasını sağlayan değersizin değerlisi kulu kölesi ediyormuş seni.)

Ve Elif Hanım şöyle diyordu aklımda kaldığınca;

Yükselmek istiyorum olabildiğine yükseğe. Bağdaş kurup oturmak. İzlemek istiyorum insanoğlu ve insan kadınını. Yaşanmışlıkları, yarım kalmışlıkları oradan nasıl görünüyor yaşam kırıntıları. Eksiklikleri ile nasıl gözüktüğünü görmek istiyorum.

Yüzümde büyük güzel bir gülümsemeyle alışverişimi yaptım. Artık yalnız olmadığımın farkındaydım bu dünyada. Size katılıyorum diyebilmek isterdim O' na. Ben de çok merak ediyorum, hayal içinde hayal, rüya içinde rüya iken acabaları yaşamak. Acabaları yaşarken onlarında acabalarını oluşturmak oradan nasıl gözüküyordu.

Teşekkür Ederim Elif Şafak yine ve yeniden.

Duygularını kağıda dökerken düşünerek yazmak ne kadar anlamsız ise; yaşarken acabaları düşünmek de o kadar anlamsız olsa gerek.

Bazen derinim si düşüncelerimin insanları korkuttuğunu biliyorum. Ama insanlık derinliğe doğru giderken senin bu sığlığın niye diye sormadan da edemiyorum.

Ben bir okyanusa yüzüyorum sakin, temkinli ve güvenli. Ama sen hala gölde yüzmeyi tercih ediyorsun ve oradan beni yargılamayı seçiyorsun. Peki benim gölden okyanusa neden ve nasıl geçtiğimi hiç düşünmüyor musun?

Sevmeyi seviyorum, öğrenmeyi seviyorum, insanlığımı seviyorum, gözlerimin gördükleriyle kulaklarımın duydukları ile değil sadece öğrendiklerimle yaşamayı seviyorum.

Ben beni, seni ve bizi yaradanı seviyorum. Hayatımı senin doğrunla değil kendi doğrularımla yaşamayı seçiyorum. Çünkü biliyorum ki ben hep doğru yerde doğru zamanda doğru şeyleri yapıyorum.

Ve ben biz olmayı seçiyorum.

Sevgilerimle :)

BURCU DOĞAN

 
Toplam blog
: 6
: 593
Kayıt tarihi
: 02.09.10
 
 

Sifacanatlari.com  owner... Yoga, meditasyon Eğitmeni. :))   ..