Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Temmuz '11

 
Kategori
Şiir
 

Biz

Biz
 

Her şey bir şeydi aslında en başından bu yana,

Sen girdin kapıdan içeri, ben çevirdim başımı sana doğru,

Gülümsedin, gülümsedim…

Pembe-mavi-sarı-yeşil geçecek hayat biliyorum,

Her gün bir öpücük konduracağım yanağına,

Gül tozu, bal tadı, lodos rüzgarı…

Geceleri karanlık olmayan odalarda sevişmeler,

Gündüzleri çocuk yaramazlığında yankılanan kahkahalar,

Kuş kanadı, deniz dalgası, martı çığlığı…

Ben seni bir yoklukda buldum,

Ben yoktum, sen yoktun koskocaman bir ışık girdi odama,

Gülümsedin, gülümsedim…

Asi kısraklara söz geçiren usta seyis

Bilmesi gerekir nasıldır koşmak özgürce

Sahiplendiği kısrak sırtında dört nala…

Bilmediği denizlere dalan usta dalgıç,

Bilmesi gerekir kapılmadan sarhoşluğuna,

Nasılda heyecan vericidir gitmek bir palyaço balığın ardı sıra...

Ben seni bir boşlukta buldum,

Sen bir adım attın ben bir adım attım,

Gülümsedin, gülümsedim…

Değdi dudaklarım dudaklarına,

Orman kuytusu, kartal uçuşu, baykuş gözü…

Kahramanlar yalnızca masallarda mı kaldı,

Aşılmış kalelerin ardında bekleyen prensesin gece düşleri,

Sarkıtmış saçlarını beklerken camda beyaz atlı prensi,

Bir kötü cadının büyüsüyle kurbağaya dönen prensi öpmese mi?

Yoksa kırmızı başlıklı kız büyükannesine yemek götürmesin mi?

Çocukluğumun hayalleri ne kadar da masum benim…

Kurbağa öpülür mü hiç kurttan dost olur mu oysa değil mi?

Pamuk şeker, atlı karınca, saklambaç…

Elma dersem çık, armut dersem çıkma.

Elma, elma, elma….nereye sakladıysan çık artık,

Oyun devam edecek oyunbozanlık yapmasana elma dedim hadi,

Hadi artık çıksana…

 
Toplam blog
: 61
: 1378
Kayıt tarihi
: 13.07.07
 
 

Sadece yazmayı seviyorum hepsi bu. ..