Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Biz

Biz
 

- Yaaa, kiye kırıyosun oyuncaklarımı?!?
- Dışın! Dışın!
- Yapmasana!
- Dışın dışın dışın dışın!
- Bak kızıyorum ama...
- Dışın dışın!
- Şimdi kızdım sana... (!)
- Eee, n'olmuş kızdıysan?
- Ben de sana vurarım!
- Vuramazsın ki.
- Vurarım işte. Hıh!
- Vuramazsın. Sen önce o yalakalık yaptığın Abidin'den izin alsana hehe!
- Hıh! Görürsün sen!
- Dışın dışın!
- Ühühhüü! Oynamıyorum işte!
- Bütün oyuncakların benim olacak!
- Hayır vermem hiçbirini.
- Abidin'e her şeyini veriyosun ama?
- O ABiDin. Hepimizden güçlü.
- Ben de güçlüyüm.
- Değilsin. En güçlü o!
- Ama senden güçlüyüm. Sen Abidin'e o kadar güvenme. Benden yana o.
- Hiç de bile! Ühühhüü! Yalancı!
- Bütün oyuncakların benim olduğunda görürsün.
- Sen çok yaramazsın!
- Dışın dışın dışın!
- Yeter yaaa, ne istiyosun benden?
- Gücümü kabul et!
- Etmem!
- Dışın dışın!
- Yeter, hiç oyuncak bırakmayacaksın bana!
- Abidin'in yalakalığını yapmayıp kendi oyuncaklarını kendin savunacak kadar akıllı olmadığın için hakediyosun bunu. Dışın dışın!
- Ühühühh! ABiDin! ABiDiiiin! ABiD....

...Ve kötü çocuk, istediğini elde etmiştir nihayet. Diğeri ise, yoksun olduğu birtakım unsurlardan dolayı (cesaret, kararlılık, kendine güven, yüreklilik, sahiplenme ve savunma duygusu, vb.) kendi sonunu kendi hazırlamıştır.

Böyleyiz işte. "adam sen de"cilik, vurdumduymazlık, "bana dokunmayan yılan bin yaşasın"cılık almış başını giderken, acı son kaçınılmaz oluyor ne yazık ki... Sadece kızmak yetmiyor elbette ki (!)

Tüm kalbimle diliyorum ki, "kötü çocuk"lar amacına ulaşmaz, "Abidin"ler herkese her istediğini yaptırmaz ve bizler de kendi kararımızı kendimiz verip yapmamız gerekeni yaparız.

Ve böylelikle mutlu sona bir an önce ulaşırız...

<özlem boral="">
 
Toplam blog
: 152
: 1957
Kayıt tarihi
: 19.08.06
 
 

Ortada bir problem görüyorsak bu bizim de problemimizdir. Ve eğer 'birisi'nin bu konuda bir şeyle..