Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Eylül '08

 
Kategori
Siyaset
 

Bizdeki büyük bing bang..!

Bizdeki büyük bing bang..!
 

Demokrasinin bing bangi ?


Muhtaç olduğumuz kudret, asi lkan mı? Uyandırma iğnesimiymiş derin uykudan.. Bir büyük siyasi menfaat çarpışması olduğu kesin..

Burası Krallık değil, Derebeylik hiç değil. Koca bir Cumhuriyet ve herkes Cumhuriyet çocuğu. Aynı Demokrasi onları var eden, hem de Türkiye gündeminde.

Nankörler mi onu ben bilmem. Duyarsız olduklarını da zannedmiyordum. Ancak ring misali, açık beklemek mi olan biten, sağ gösterip açık vurmaya çalışmak mı?

Herkesin uyanması gerekiyormuş. Uyutanda aynı, uyandıran da varsın olsun.

Görev adamları ve siyasetçiler sonunda kendilerine geldiler.

Sahipsiz olmadığı çıkıyor ortaya, Devletin ve Milletin.

Zaten ülke kendi kendini yönetmiyor mu idi ?

Arsenikli sular, Yök sorunları, Yargıtay, Danıştay, Anayasa Mahkemesi, TOB, Askerlerle olan tüm sorunlar vs., Her gün evlere düşen ay yıldızlı bayraklı şehitler..!

Hangi kurumla, geçinebildiler ki. Şimdi birde medya sorunları.

Bir de alternatifi yok diyorlar, neyin alternatifi yok? Yorumu size bırakıyorum.

Saygı duyduğum, diğer blog yazarlarından ve arkadaşlarımdan mail ve mesajlar alıyorum, siyasi birikim yazılarınızı da istiyoruz diye.

Arkadaşlar merak edilen tüm gizli şeyler artık netde aşikar, yazın oraya aradığınızı zaten çıkıyor şıp diye (www.google.com). Ancak okuyunca kalıyorsunuz bam diye.

Mesela, CFR Üyeleri, Bilderberg üyeleri diye. Gizli ve derin ilişkiler yazın mesela vs. binlerce örnek, merak ettiğiniz herşeyi.

Zaten toz duman ortalık, ne saf tutanlar belli, ne saflar. Alaşağı olmuş tüm değerler ve bildiklerimiz.

Şimdi İki süper alıntı ile başbaşa bırakıyorum sizleri. Yanlış anlamayın ben vatandaşım safım belli.

Biri Mhp Genel Başkanı Sayın Devlet Bahçeli ve Hürriyet Yazarı Sayın Bekir Çoşkun.

Bahçeli sessizliğini bozdu: Lekeli İktidar !

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, Deniz Feneri davasına girdi: Siyaset hiçbir dönemde bu kadar kirlenmemiş, Türkiye hiçbir dönemde yolsuzluğu ve kanunsuzluğu kendisi için bir hak ve imtiyaz olarak gören böylesine lekeli bir iktidar tarafından yönetilmemiş ve diktatörlük hevesleri hiç bu kadar gemi azıya almamıştır

Bekir Çoşkun: Sıra bizde...

İŞTE benim size altı senedir ezile büzüle, kahırlar içinde anlatmaya çalıştığım "Başbakan" buydu.

Ama siz anlamamazlıktan geldiniz.

"Sıra size gelecek" yazısını yazdığım günü hatırlıyorum; önce başlığa "Sıra bize gelecek" yazmıştım. Masamın etrafında hızla üç kez sağdan sola, üç kez soldan sağa dolandıktan sonra, vaziyeti düşünüp yeniden eski başlığa dönmüştüm:

"Sıra size gelecek..."

Oysa dün televizyona baktım:

Sıra bizde...

Altı senedir anlatamadım; bu Başbakan asla "demokrat" değildir...

Siyasete "Minareler süngümüz..." diye adım atan insanı, sanki bir demokrasi manifestosu sunmuş gibi karşıladınız.

Bu Başbakan "çağdaş" da değildir.

Batılılığı-çağdaşlığı reddeden anlayışın simgesi haline getirdikleri türbanı-tesettürü yanında taşıyan ve kadrolarını türbanlı hanımlar ordusundan kuran insanı "çağdaş" sandınız.

Bu Başbakan "hukuk" da tanımaz...

Seçimlerde aldığı yüzde 46 oyu hukukun üstünde gören ve halk desteğinin mahkeme kararlarının üzerinde olduğunu açıkça söyleyen insanı "hukuki" saydınız.
Bu Başbakan "Türkiye’yi AB’ye sokacak adam" da olamaz...

Çünkü AB; demokrasi, hukuk, laiklik, çağdaş yaşam biçimi demektir. Bunlardan bir tekine sahip olmayan insandan, Türkiye’yi "AB’ye sokmasını" beklediniz.

Bu Başbakan "AK" da değil...

Ormana yapılan villadan gıda dağıtım şirketine... İki kamu bankasından verilen 350’şerden 700 milyon dolarla damada alınan medya şirketinden gemiciğe... Burs paralarından kral hediyelerine... Çevresindekilerin yolsuzluklarını görmemesinden kendisini koruyan dokunulmazlığı (millete söz verdiği halde) kaldırmamasına kadar...

Üstelik bu Başbakan artık gerçek kimliğini gizlemiyor; haksız-hukuksuz, demokrasiye tahammülsüz, çağdışı ve saldırgan...

Ve sıra bize geldi.

Sıra size de gelecek. ....

Ben de diyorum ki, Asil kanlı Cumhuriyet bekçileri! Görev yerlerine..! Saygılarımla,

 
Toplam blog
: 26
: 1200
Kayıt tarihi
: 21.06.06
 
 

1973 doğumluyum Türkiye'nin önde gelen firmalarından birinde üst düzey yöneticilik yapıyorum. Siy..