Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ekim '13

 
Kategori
TV Programları
 

Bize "merhamet" et! Burçin Terzioğlu

Bize "merhamet" et! Burçin Terzioğlu
 

Burçin Terzioğlu


Müjdat Gezen Sanat Merkezi‘nde aldığı eğitim sonucu 2004 yılında kadın istersedeki rolü ile kendini izleyiciye beğendirdi. Fırtına dizisinde kendi asi karakterini de yansıtabileceği bir rol sayesinde izleyici kitlesini ikiye katladı. Hatta orada o kadar iyi bir oyunculuk sergiledi ki Murat Yıldırımın kalbini çalıp nikah masasına oturttu. Bence de birbirilerine çok yakışan bir çift. Sonrasında Ezel Dizisiyle uzun bir aradan sonra sektöre sağlam bir dönüş yaptı. Ey aşk nerdesin yapım olarak düşük bir yapım olduğu için gerekli ilgiyi bence göremedi. Bu yüzden Ezel dizisinin Azad Karaeski karakteri ile geri dönüşü nü yaptığını düşünüyorum.

Gelelim son dizisi Merhamete Narin ve Fırat için söyleyecek bir şeyim yok oyunculuklarını beğeniyorum. Ama sen Burçin Terzioğlu bir başkasın, insanı izlerken diziye bir başka bağlıyorsun. Enerjin çok yüksek, senaryoda bir aşk sahnesini sadece bir çifte bağlarsanız izleyici kitlenizde onu sevenler kadar kısıtlı olur. Ama diğer karakterlerinde aşkını hikaye içine taşırsanız izlenme oranlarındaki farklılığı hemen fark edersiniz.

Senaryo dediğiniz şey hayattan bir kesit ise, o kesit içinde hem baş karakterler, hem yan karakterler, hem kısa vadeli hayatınızda olan karakterler aşk yaşarlar. Bunu yansıtmak bu yüzden çok önemlidir.

O zaman izleyici kendinden bir şey bulup diziden kopamaz. Ve aynı zamanda bir oyuncu kendini role ne kadar verirse o kadar başarılı bir sahne ortaya koyar ve bazen öyle bir oynuyor ki şu Burçin Terzioğlu  ‘’ Deniz ‘’gerçektende mi  Mustafa Üstündağ ‘’ Servet Karayele ‘’ aşık oldu diyorum, bu yüzden bize merhamet et Burçin Terzioğlu bu kadar güzel oynama vallahi inanıyoruz. Bir oyuncu daha ne ister ki oynadığı karakterin inandırıcı olmasından başka , bence ilerleyen bölümlerde Servet bey için  ’’ Denizin ‘’  daha çok çılgınlığını göreceğiz. Ben kendi adıma gelecek bölümleri sabırsızlıkla bekliyorum  ve Burçin Terzioğluna oyunculuğunu hem kutluyor hemde başarılarının devamını diliyorum.

 

Murat sarı

muratsari8084@hotmail.com

https://twitter.com/muratsari8084

(17.10.2013 )

 
Toplam blog
: 52
: 1367
Kayıt tarihi
: 25.11.12
 
 

Düşüncelerimi, hayallerimi, bilgilerimi paylaşmayı seviyorum, dünyaya birbirimizi anlamak çin gel..