Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Haziran '07

 
Kategori
Blog
 

Bize dair...

Bize dair...
 

Başlığı olan yazılar yazmayı sevmem ben aslında. Belki de bu yüzden bir senedir kayıt olamadım bu siteye. Form doldurmak, kendini tanıtmak, yazılara başlıklar, resimler bulmak….Bu da ayrı bir yetenek olsa gerek. Ben sadece yazarım. Düşünürsem eğer, duygularımı kaybetmekten korkarım. Cümlelerimi de beğenmez bazıları; “düşük yazıyorsun, tersten başlıyorsun yazmaya” derler. Ben cümlelerimi düzenleyemiyorum demek ki , başlığı, resmi nasıl düzenleyeyim?

Konusu olacaksa yazıların; “bize dair” olsun dedim ben de. Çünkü; biz, her şeyiz. İstanbul’uz, eşiz, aileyiz, çocuğuz, anneyiz, babayız…Ekonomi de biziz, ekonomist de. Yazarız, çizeriz, aynı zamanda okuruz, seyrederiz. Kısacası; bize dairdir hayat. Bize dairdir üzüntüler, sıkıntılar, kutlamalar, doğumlar, kaybedişler, hıçkırıklar, kahkahalar…

Bize dair olsun benim de başlığım o zaman. Moda ya artık, herkes yaşadıklarını anlatıyor. Ben de anlatayım birazcık. Kağıtlara yazıp kendime saklayacağıma çağa uyup, ekranda saklayayım; beraber okuyalım olur mu?

Çok şey var yazılacak etrafta...Yani yazarım bir şeyler bunca donanımla. Bir de arkadaşım var o hem yazar hem de müthiş süsler hikayelerini resimlerle. Ona da rica ettim mi “yardım et” diye hooppp blogdaki yerim hazır. Siz de hazırsanız eğer buyurun okuyalım birlikte…

 
Toplam blog
: 7
: 386
Kayıt tarihi
: 30.06.07
 
 

Anneyim, sevdim, sevildim, terk edildim, kavga ettim, ben de haksızlıklar yaptım en az bana yapılanl..