Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Eylül '10

 
Kategori
Güncel
 

Bize de bu yakışır!

Bize de bu yakışır!
 

Kendisi başarımızın mimarı değil midir sizce de?Dev adamlar ve Tanjevic, sonsuz teşekkürler.


Kerem Tunçeri Kerem Tunçeri Kerem Tunçeri !!!
Ve seni gidi gıcık Teodosic ve aslan Ömer Onan... Evet bazen aklımdan aşırı şiddet içerikli sahneler geçiyor.
Son saniyeler diyorum, olmayacak bitti diyorum... Biliyorum bana hiç yakışmıyor, ben ki finalin adının böyle olacağına adım gibi emindim. O nasıl bir potadır ki büyü mü yapılmış? Üzerimizde bir tutukluk... Yüzümüz
ekşimiş, maç bitse de haykıra haykıra ağlasak moduna girmişiz. Karşı takımda gözümüze kestirmişiz bir Teodosic nazar değsin diye bakıp duruyoruz. Hatta Sırbistan ne zaman mola alsa, molanın bitiminde 'Ohh Teodosic çıktı' diyorum. Saniye geçmiyor orda bir dört numara yine koşup duruyor!
Kimileri buna mucize diyor, şans diyor... Ben RUH diyorum, BİRLİK diyorum, AŞK gibi diyorum... Sonuna kadar vazgeçmeden BİZE YAKIŞTIĞI GİBİ. TÜRKLERE BUNDAN BAŞKASI YAKIŞIR MIYDI?
Zaman bittiğinde kumandayı fırlatıp çığlığımı tüm dünyaya duyururcasına bırakıveriyorum. Bunu kesinlikle yeniden yaşamak istiyorum, sizi seviyorum dev adamlar, devam edin, coşkuyu katlayarak arttırın. Şu anda yazamıyorum ki daha ne demeli!
 
Toplam blog
: 31
: 1120
Kayıt tarihi
: 13.08.10
 
 

Her yıl yeni bir yaşı kutluyoruz. Yılın o gününde sanki birden büyüyormuş gibi hissediyoruz. Aslı..