Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mayıs '19

 
Kategori
Şiir
 

Bize Her Yer Kavaslar

Şule'nin nikahı olacaktı İstanbul'da
Davetiyeyi aldığımda şaşırmıştım.
Nikah sonrası düğün yazıyordu.
Tedirgin olmuştum, nasıl yaparız diye
Bir Kavaslar kızı şöyle yazmış yorumunda;
'Yaparız İsmail abi, bize her yer Kavaslar!'
Can suyu olmuştu adeta bu yorumu
Köyümüzde bir mahalle Kavaslar
Ailem de bu mahalleden, akrabalar genelde
Çocukluğum, gençliğimin geçtiği topraklar
Harman tarlasında dövdüğümüz nice harmanlar
Samanı samanlığa taşırdık, sırtımızda küfe ile
Çoğumuz benim gibi çıktı gurbet ellere
Bir yaşam mücadelesinin peşine
Kavaslar adamları diye tanınırız bölgemizde
Gözünü budaktan sakınmazdı büyüklerimiz
Rençber adamlardı, işçi olarak da çalışırlardı
Bazıları yer üstünde çalışırdı, bazıları da fabrikada
Yeni nesilden okuyanlar var her ailede
Savcı, iktisatçı, mühendis, öğretmen, maliyeci,
Topluma hizmet ediyorlar her biri
İstanbul'da da yaparız düğünümüzü
Bize her yer Kavaslar!

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..